TPS, IAT, CLT anturien ongelmat

Megasquirt II spesifiset jutut

Moderator: Masi_K

Post Reply
T.Kiili
Megasquirt aloittelija
Posts: 9
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:16
Location: kotka
Contact:

TPS, IAT, CLT anturien ongelmat

Post by T.Kiili »

Boksina 2.2v ja koodina 029y4a, käyttelen Tunerstudiota säätelyyn, Sytkä sekä bensapuoli pelaa muttei käyntiin meinaa saada kun nämä anturit hiukan elävät omiaan.

Ongelma on seuraavanlainen:

TPS arvo nousee itsestään vaikka johtoa ei ole kytketty, lähtee suhteellisen alhaalta jos nousee hiljakseen ylöspäin.

IAT sekä CLT näyttävät molemmat -40 astetta, DB9 sekä johtosarja adapterin johdotukset mitattu, ei ole pinnit tai liitokset oikosulussa. Tätä koitan vielä ratkaista vaihtamalla molempiin uudet anturit, IAT:na käytössä Boshc ja CLT anturina mitsubishin oma kaksinapainen anturi.

kytkös tehty siis mitsun 4G63 vaparimoottoriin.

Mistä lähteä vikaa hakemaan?
KHCF.org ylläpitäjä
teg
Megajumala
Posts: 1867
Joined: Mon Mar 28, 2005 21:44
Location: Vaasa

Re: TPS, IAT, CLT anturien ongelmat

Post by teg »

Kuvausten perusteella jokaisen anturin johto on poikki. TPS nousee itsekseen jos se ei ole kytketty.
T.Kiili
Megasquirt aloittelija
Posts: 9
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:16
Location: kotka
Contact:

Re: TPS, IAT, CLT anturien ongelmat

Post by T.Kiili »

Toimii, laitoin boksiin firmiksen uudestaan ja laittelin maadoitukset uudestaan.
KHCF.org ylläpitäjä
Post Reply