heh mulla oli samanmoisella levyllä vastaavassa kohden poks kertaa kaks, tosin meni säpäleiks toi viereinen keltainenkin lutikkakin. seuraavalla kertaa pelkkä se tai toisinpäin. ja kerran USB portti pimeeks PC:stä + 1x USB kaapeli tais mennä
Jokakerta mega jäi toimimaan mut yhteys katos. jokakerta syykin oli sama, toisella kertaa välähti miks.
Ekalla kertaa mega oli päällä, tietokone päällä, autolaturi lataamassa. lykkäsin megassa valmiina kiinni olleen USB adapterin kii läppäriin ja sillon läks... oli mega ilman kuorta ja osia lens pitkin autoa
Toisella kertaa kaikki oli kiinni ja päällä paitsi autolaturi, sen ku koppasin tupakki sytkäreikään ni poks
Jommassa kummassa kertaa hajos USB portti pari, ja toisessa häppeningissä USB kaapeli, voip olla et kaapeleita meni kaksikin. onneks läppäristä hajos vaan yks usb portti pari + jotain mitä en muista
Myöhemmin käytin silti hetken tota läppäriä ja kuvio ollut seuraavanlainen. Tarvittaessa läppärilaturi laturiin, piuha kii megan ja läppärin väliin. Läppäri käyntiin jos ei ollut päällä, Megatune päälle ja auto käyntiin.
Jos läppäris ei oo ollu laturia ni, autosammuksissa piuha kii, tietokone jo käynnistettynä.
Noilla konsteilla vaurioilta olen välttynyt pian kaksi vuotta, muuten kaikki kuvioissa yhä samaa.
En usko et ainutkertainen ongelma, mut joku hiton jännitepiikin / eron tms se sinne ampui, näin minä itse ajattelin sen kummemmin miettimättä ja hirveän hyvin elektroniikkaa tietämättä. eli laiteyhtälöstäkin saattaa riippua.
Diyautotunelta tulle V3 levyllinen ja MS1 prossulla noin 2.5v sit tilattu (valmiina) + Siemens Amilo läppäri + yleismallin laturi.