-124, -139 ja -200 erot

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

Post Reply
sv22
Megasquirt aloittelija
Posts: 18
Joined: Sun Sep 26, 2010 14:38

-124, -139 ja -200 erot

Post by sv22 »

Täytyy tunnustaa tyhmyyteni, mutta voisiko joku ystävällisesti kertoa miten ensimmäiset
todellisuudessa eroaa -200 loppuisesta? Taustalla on huolella poltettu 200 sarjalainen, joten hukkakipinää ei saanu edes kokeiltua (oli asetuksista jääny pois spark-lähdöt, niillä toisilla kärähti..) ja nähtävästi bilteman syttymodulit vastaa 124 ja 139 loppuisia, niilllä olis edullista lähteä kokeilemaan säätöjä kohilleen.

Onko niissä jotain niin perustavanlaatuista eroa?
Höylä
Megajumala
Posts: 1249
Joined: Thu Oct 27, 2005 22:12
Location: Seinäjoki
Contact:

Re: -124, -139 ja -200 erot

Post by Höylä »

vastaan tänne, niin ei tarvitse soitella siitä listasta missä tuota 200 loppuista on käytetty...

puhelimessa tais päivällä jo olla puhetta, että nuo -124 ja -139 loppuiset tais olla vain yksi kanavaisia, kun -200 loppuisessa on 2 kanavaa (kaksi päätettä samoissa kuorissa...) ja jotain muutakin eroa niissä oli, olisko jompi kumpi sitten osannut vielä säätää puolan latausajan tai jotain...

viewtopic.php?f=11&t=6833

eli esim. peugeot 306 -97 mallinen ja pitäis olla sama 200 loppuinen...

http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=10-8402

edit: ja pitäis kans vissiin muistaa lukea nuo omat sähköpostinsa edes joskus ajoissa :D saman moduulin olit näköjään jo itsekkin bongannut motonetistä...
ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin :o
Post Reply