Täytyy tunnustaa tyhmyyteni, mutta voisiko joku ystävällisesti kertoa miten ensimmäiset
todellisuudessa eroaa -200 loppuisesta? Taustalla on huolella poltettu 200 sarjalainen, joten hukkakipinää ei saanu edes kokeiltua (oli asetuksista jääny pois spark-lähdöt, niillä toisilla kärähti..) ja nähtävästi bilteman syttymodulit vastaa 124 ja 139 loppuisia, niilllä olis edullista lähteä kokeilemaan säätöjä kohilleen.
Onko niissä jotain niin perustavanlaatuista eroa?
-124, -139 ja -200 erot
Moderator: Masi_K
Re: -124, -139 ja -200 erot
vastaan tänne, niin ei tarvitse soitella siitä listasta missä tuota 200 loppuista on käytetty...
puhelimessa tais päivällä jo olla puhetta, että nuo -124 ja -139 loppuiset tais olla vain yksi kanavaisia, kun -200 loppuisessa on 2 kanavaa (kaksi päätettä samoissa kuorissa...) ja jotain muutakin eroa niissä oli, olisko jompi kumpi sitten osannut vielä säätää puolan latausajan tai jotain...
viewtopic.php?f=11&t=6833
eli esim. peugeot 306 -97 mallinen ja pitäis olla sama 200 loppuinen...
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=10-8402
edit: ja pitäis kans vissiin muistaa lukea nuo omat sähköpostinsa edes joskus ajoissa
saman moduulin olit näköjään jo itsekkin bongannut motonetistä...
puhelimessa tais päivällä jo olla puhetta, että nuo -124 ja -139 loppuiset tais olla vain yksi kanavaisia, kun -200 loppuisessa on 2 kanavaa (kaksi päätettä samoissa kuorissa...) ja jotain muutakin eroa niissä oli, olisko jompi kumpi sitten osannut vielä säätää puolan latausajan tai jotain...
viewtopic.php?f=11&t=6833
eli esim. peugeot 306 -97 mallinen ja pitäis olla sama 200 loppuinen...
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=10-8402
edit: ja pitäis kans vissiin muistaa lukea nuo omat sähköpostinsa edes joskus ajoissa

ai jaa, tänne saa nyt oikein allekirjoituksenkin 
