
Moottori:
Alkuperäinen m20b20 (12venttiilinen 2litrainen) ilman mitään virityksiä
Mega:
-Partcon sarja. hr10 koodilla
-Motronicin triggeri pyörä 60-2 ja bmw alkuperäinen anturi
-Syttykivenä 139 loppuinen bosch lähtö tälle led17 navasta
-Vr-anturin signaalia muuttaa lm1815 piiri joka on kasattu Vauhtivaunun ohjeiden mukaan (kiitoksia paljon tästä)
-Kaasuläppä anturia ei ole koska alunperin sitä ei tässä ollut enkä ylimääräisiä johtoja halunnu vetää
Kokohoito kasattu sillä tavalla ainut näkyvä muutos on imuilman lämpöanturi joka törröttää ilmanputsari kotelossa...
Yhden vanhan motronikki boksin teurastin ja laitoin sen sisälle ton 139 moduulin ja megan sulakkeen. Siitä lähtee 12 napainen johto megasquirtille joka sijaitsee alkuperäisen ecun vieressä.
Megasquirtin laatikkoon on laitettu toi lm1815 piiri.
Piirtelen jossain vaiheessa jonkun näköiset kuvat kytkennöistä
http://wiki.diyefi.co.uk/index.php?titl ... Conversion
tuolta sivuilta löysin ton liittimen kytkentä ohjeen
Muut on sovellettu. Laitan vaan loppujen osien kytkennän kun kerkiin... on niin yksinkertainen että ensikertalainenkin kytkee ton tolleen helpommin kuin tekee ite johtosarjan... Vähemmän mietittävää tossa