Kupla -65 2L Pruutta ja suorasytkä

Käyttäjien onnistuneita Megasquirt asennuksia

Moderator: Masi_K

Post Reply
HSuomi
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 157
Joined: Sun May 10, 2009 19:34
Location: Mäntsälä / Sälinkää

Kupla -65 2L Pruutta ja suorasytkä

Post by HSuomi »

Pistetään parit kuvat omasta härvelistä joka viimein keväällä lähti tulille.

Kysymyksessä 1965 vuoden kupla stroukatulla ja hiplatulla 1994cc koneella.
Läppärungot Kawasaki ZX12-R n.42mm.
VAG hukkakipinäpuola.
MS2 V3.0.

Sellainen huomautus että suurin osa materiaaleista on poimittu tallin lattialta ja rautaromukasoista. Sentakia kaikki on tollasta rötäystä.

Läppärunkojen kiinnitys imusarjoihin olikin tässä miltei se suurin savotta.
Kehittelin oman patentin joka toistaiseksi on toiminut.
Image

Vaijerivivusto on myös täysin omaa desinkiä, ja sen kyllä huomaa. Mutta pelaa.
Image

Käyntiinlähteminen kestikin reilun viikon verran kun MS vaan sekoili kun yritti startata ja putkessa pamahteli. Kaikki ratkesi lopulta kun laitoin vastukselliset tulpat. 1.5kohm ei ollut riittävästi vaan vaati vielä 5.5kohm tulpat.
Image

Tältä se kliini konehuone lopulta sitten näyttää
Image

Ja auto tältä
Image

3h säätöä dynossa ni se tuli ihan kelpo iskuun. 186hp puhaltimen hihna paikallaan. Ilman hihnaa sais n. +10hp.
Varttimaili meni lentokentällä 12.97s.
Post Reply