Bensapumppu ei pyörähdä

Keskustelu piirilevyistä, niiden ominaisuuksista, kokoamisesta ja testaamisesta.

Moderator: Masi_K

Post Reply
jkh
Megasquirt aloittelija

Bensapumppu ei pyörähdä

Post by jkh »

Mikähän voisi aiheuttaa tuommoista kun bensapumppu ei pyöri kun laittaa virrat päälle? Kun auton käynnistää niin sitten kyllä menee rele päälle ja hyvin toimii eli ei tuosta nyt mitään haittaa ole mutta ihmettelen vain.. On toiminut kyllä aikaisemmin. Mitään ei ole muutettu muutakuin vedetty uudet anturikartat easythermillä sisään. Boksissa on ihan peruskoodi ja auto on sierra ohc 2.0is.
JesseT
Kokenut Megasquirttaaja

Post by JesseT »

Jos easythermillä olet leikkinyt niin olet joutunut ajamaan koodin kokonaan uusiksi purkkiin. Uusissa koodeissa taas tuo pumpun "alkusurautus" on valinnainen toimitus joka ei siis ehkä ole päällä. Omasta autosta otin tuon pois päältä aivan turhana.
jkh
Megasquirt aloittelija

Post by jkh »

Ahaa.. Mistäs sen saa valita? Kiitos vastauksesta.
Anssi
Kokenut Megasquirttaaja

Post by Anssi »

JesseT wrote:Jos easythermillä olet leikkinyt niin olet joutunut ajamaan koodin kokonaan uusiksi purkkiin. Uusissa koodeissa taas tuo pumpun "alkusurautus" on valinnainen toimitus joka ei siis ehkä ole päällä. Omasta autosta otin tuon pois päältä aivan turhana.
Mulla tuo alkuruiskautus on pelastanut päivän pari kertaa. Cobran akku ei ole enää ihan kunnolla hapessa ja sen takia starttaus on joskus hieman hankalaa. Ongelma on siinä, että startti ottaa niin paljon virtaa, että bensapumppu ei jaksa enää pyöriä samanaikaisesti jos akussa ei ole kunnolla juissia. Tuolla alkuruiskautuksella olen saanut pumpattua koneeseen niin paljon bensaa ennen starttausta, että se on riittänyt saamaan koneen kierroksille ja sitten laturi jo lataakin ja kone jää käyntiin :) Pitäisi varmaan ostaa uusi akku :oops:
AC Cobra replika chevyn V8:lla, Holley Stealth Ram ja MegaSquirt'n EDIS.
JesseT
Kokenut Megasquirttaaja

Post by JesseT »

Mulla pysyy täydet paineet kiskossa vaikka viikon, joten pidin sitä turhana.
Post Reply