-MS2 V3.0 ohjaamassa ruiskua ja syttyä.
-Triggeröinnin joutu tekeen hall-anturilla dampperista lukemaan 5 hammasta ja lisäksi alkuperäisen jakajan hall-anturilla 2nd triggeri. Johtuen alkuperäisistä triggereistä mihin mega ei taivu luettuani asioita. Eli alunperin lukee startinkehää 135hammasta ja 1 tappia per kierros ja jakajasta lisäksi hall-anturin tietoa.
-Innovaten MTX-L toimii laajakaista-lambdamittarina ja logia varten kytketty megaan.
-Megassa on koodina 2.1.0p. Puola vaihdettu "tehokkaampaan" Toyotan puolaan jakajasytty siis vielä toistaiseksi toteutettuna.
-PWM ohjauksella alkuperäinen tyhjäkäynnin säädinkin toimii.
-Johdotus toteutettu alkuperäisen ecun johdot katkomalla ja väliin laittamalla kunnon liittimet eli mahdolliisuus liittimet asentamalla johdoista toisiin palautuu alkuperäinen ecu toimintaan ongelmatilanteissa.
-alkuperäisen moottorinohjauksen ongelma alueita saatiin samantien poistettua megalla.

Sit nämä probleemat joihin kaipaisin apua.

-Eli vaikka oskiloscoopillakin tarkastin molempien hall-anturien signaalin niin tasan 2600rpm tekee sync error 11(too few tooth before 2nd trigger) ja 17.. koko muun kierrosalueen toimii hyvin ja vetää tosi hyvin. Eli onkohan ongelma mahdollisesti koodissa vai jossain kokoonpanossani. triggerien aktivointi alueet kaukana toisistaan niin kuin extran ohjeissa lukikin? Logista näkee kun käy rpm tieto hetkittäin 0rpm juuri 2600rpm alueelta. Sattuu välityksissä tuo alue juuri isoimman vaihteen n.80km/h nopeus alueelle ja on tosi häiritsevä matka ajossa.
-RPM mittarin toimiakseen tarviaisi sytytyksien verran signaaleja onnistuuko tämä niin että otan transistorille ohjauksen samasta LED lähdöstä mistä lähtee syttykivelle käsky?
-Olisiko jollain tietoa millaista tietoa ajotietokoneelle pitäisi saada ja tuleeko tieto alkuperäiseltä eculta vai minkä perusteella alunperin toimii.. nyt näyttää 0.0L/100km kokoajan.
Koodin vaihtoa alan tekemään parin päivän sisällä jos ongelmaan en saa vastausta et mistä etsisin vikaa?