
Pistäkääs neuvoja tulemaan!!
Moderator: Masi_K
Joo kyllä. nyt on erit veivit ja matalemmat männät, ei ole vielä kansi paikoillaan mutta pitäis laskea siihen 9-10:1snowproboost wrote:Meinaat varmaan 13:1 kuulostaa korkealta ahdettuun moottoriin.
tarkoitakko puristuspainetta vai puristussuhdetta?Turhajohtaja wrote:Luultavasti moottori hajosi koska is:ssä on niin pirun korkeat puristukset, mäntiä oli laskettu 1mm niin siltikin puristuslukema oli jokaisesssa pytyssä 13..
Kyllä tuokin onnistuisi jos ei ala säädöt löytymään. nyt kun luin tuota suomennettua ohjetta niin pääsi enemmän kärryille noista perusarvoista. Missäpäin p-karjalaa penkki sijaitsee? kesälomalla kun olen niin joutaisi käymäänkin "matkoilla"Vauhtivaunu wrote:No jos vaikka säästäsit rahaa ja hilaisit sen auton P-Karjalaan. Täällä on minun lisäksi useemmallakin jampalla turbobemareista kokemusta + tehopenkki käytettävissä
puristuspainetta meinasin.jake74 wrote:tarkoitakko puristuspainetta vai puristussuhdetta?Turhajohtaja wrote:Luultavasti moottori hajosi koska is:ssä on niin pirun korkeat puristukset, mäntiä oli laskettu 1mm niin siltikin puristuslukema oli jokaisesssa pytyssä 13..
puristuspaine mitataan mittarilla ja puristussuhde nesteellä ja siittä lasketaan puristussuhde yhden sylinterin cc tilavuudella.
Noup, vaan seos on ollut jo syttymiskelvoton - liian rikas seoskin näkyy laihana, koskapa lambda-anturi mittaa jäännöshappea - kun seos ei pala niin sitä happea myös on.Turhajohtaja wrote:...eokset näytti olevan laihalla vaikka putkesta tuli mustaa kun kaasutteli...
nii, paljon mahdollista. mutta ei nuo suuttimetkaan hirveän isot ole kun netissä lupasivat noin 200cc/min. noh tilalle tulee 578cc/min niin luulisi riittävänBenkku wrote:Noup, vaan seos on ollut jo syttymiskelvoton - liian rikas seoskin näkyy laihana, koskapa lambda-anturi mittaa jäännöshappea - kun seos ei pala niin sitä happea myös on.Turhajohtaja wrote:...eokset näytti olevan laihalla vaikka putkesta tuli mustaa kun kaasutteli...