Täällä oli jossain keskusteltu jos LM1815n piirin korvais sen 18K vastuksen säädettävällä potikalla niin pystyy säätää edes jotain. Luulen että jos vastus liian iso niin max rpm. kärsii.
Samoitten liian isoilla puola kondensaattoreilla tekee saman jos suodatus mene suoraan pin 24.
Last edited by kamski on Thu Apr 19, 2012 9:11, edited 1 time in total.
JaniM wrote:Vaihda suosiolla R-tulpat. Tuossa oli yhdessä ahdetussa Pösössä sama homma. Ecu sekoili tuolla puolalla tavallisilla kynttilöillä.
Vaihtoi takaisin r-tulpat, niin alkoi rokkaamaan.
Onks kukaan kokeilut asentaa maadoitus johto esim. venttiilikopasta koriin.
Niin oliko ne MS 1 jotka sekoile??
Nyt on kokeiltu vaihtaa r-tulpat.kierrokset startatessa näytti tasaantuvan tunessa eli jotain häiriötä sieltä saatiin pois,mutta kuten edelleen paukkuu mutta ei jää käyntiin.
Olisko jollain heittää toimivia asetuksia 36-1 pyörälle niin voisi vielä käydä läpi omien kanssa.
Eli trikkaus pelkästään kammelta .anturi ykk:ssa 8hammasta jälkeen aukon,trigangle 80
miki wrote:Nyt on kokeiltu vaihtaa r-tulpat.kierrokset startatessa näytti tasaantuvan tunessa eli jotain häiriötä sieltä saatiin pois,mutta kuten edelleen paukkuu mutta ei jää käyntiin.
Olisko jollain heittää toimivia asetuksia 36-1 pyörälle niin voisi vielä käydä läpi omien kanssa.
Eli trikkaus pelkästään kammelta .anturi ykk:ssa 8hammasta jälkeen aukon,trigangle 80
miki wrote:Nyt on kokeiltu vaihtaa r-tulpat.kierrokset startatessa näytti tasaantuvan tunessa eli jotain häiriötä sieltä saatiin pois,mutta kuten edelleen paukkuu mutta ei jää käyntiin.
Olisko jollain heittää toimivia asetuksia 36-1 pyörälle niin voisi vielä käydä läpi omien kanssa.
Eli trikkaus pelkästään kammelta .anturi ykk:ssa 8hammasta jälkeen aukon,trigangle 80
Ihan hyvä havainto. Jos tosiaan käytössä 36-1 niin antura 9 hampaan kohdalle. Ja MS asetukset 36-1 wheel setup in Trigger Wheel Settings kuvan mukaisesti.
Pitäiskö nyt asetuksilla myöhäistä 10 astetta.
Ok. Hold ignition oli 1, mut tuo spark inverted on no. yes ajaa puolalle jatkuvaa 5v sytytyskanaviin jos päällä.
Kestääkö ohjaimet ?
wheelcoder Koodi on 024 koska 025 ollut jotain bugeja.
Ja tämä testailu päättyi keinufiban katkeamiseen mitkä ei kestänyt jatkuvaa sytkän takapotkua.
Pitäisköhän dokumentointi julkaista pienenä varoituksena muille ?
Hold ignition oli 1, mut tuo spark inverted on no. yes ajaa puolalle jatkuvaa 5v sytytyskanaviin jos päällä.
Kestääkö ohjaimet ?
wheelcoder Koodi on 024 koska 025 ollut jotain bugeja.
Voiskohan Janim vastata tähän miksi sitten nämä pitää olla toisin kun msefin ohjeessa sanotaan ??
Jaa niinkuin mikä väärinpäin?
Vag puola antaa kipinän 5v ja siksi NO, koska ledilähdöstä tehty ylösvedolla 5v. Ja ei kestä puolanohjain jatkuvaa
viittä volttia sit.
Piti kysäistä jo aikoja sitten kolme piuhasesta VR anturista. Onko siinä kaksi maadoitusta ja yksi signaali kö? pdf muodossa luettelo. Jos olis jollaki valmiiksi kytky kaavio olemassa http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=b ... kQ&cad=rja
Tutkin vähän asian ja totesin että näissä käytetään 12v tai 5v jannitettä. Ilmeisesti näin saadaan luettua pienhampaiset triggerikiekot.