Microsquirtti yamaha xj600??
Moderator: Masi_K
Microsquirtti yamaha xj600??
Eli olisi tarkoitus asennella ruisku kyseiseen pyörään. Manuaaleja on luettu ja muutakin inffoa etsitty tunteja ympäri nettiä, mutta siltikin tuntuu heprealle minun päässä edelleen. Tartteisin ny faktaa millä triggeri pyörällä ja antureilla toi pyörän sytytys varmasti toimii? Triggeripyöriä joka lähtöön nähny, mutta oikein missään loppu tuloksia, miten toiminu korkeilla kierroksilla jne. Pyörään tulee jossain vaiheessa myös ahdin ja normi pensa vaihtuu e85 myös. Jos jollain on tarjota mulle valmista anturi ja triggeri pyörää tai halukas sellasen paketin minulle tekemään järkihintaan, mikä varmasti toimii yli 10k kierroksilla ym niin ilmoituksia minulle päin vaan. Kiitos ja kumarrus.
Re: Microsquirtti yamaha xj600??
Projektiin tuli läppärungot tilattua saksan maalta. Haastetta niissäkin, että mistä riittävänä pienet, kun orkkis kaasarit 28mm mikunit. Lähimmäks vaatimiani mittoja löyty sit 2009vm xj6 rungot 32mm sisäreijällään. Hyväl tuurilla rungot saa sovitettua tod pienellä sovittelulla, mutta sen näkee sitten, mikä shokki tulee kunhan saapuvat kotiovelle? Nää suomen hinnat ihan naurettavia noihin euroopan hintoihin. Maksoin noista 09 vajaa 30t ajetun pyörän taydellisestä setistä 150e rahteineen..