Megatune ja oikea ini-tiedosto kai hukassa?

Keskustelu Megasquirtin firmwaresta ja muista Megasquirtiin liittyvistä ohjelmistoista

Moderator: Masi_K

Post Reply
sorjonen
Megasquirt aloittelija

Megatune ja oikea ini-tiedosto kai hukassa?

Post by sorjonen »

Päivitin prossulle uusimman extra-koodin 029q ja latasin MegaTune 2.25 version samasta paikkaa : http://megasquirt.sourceforge.net/extra/setup.html

Nyt kun tuon sivun ohjeiden mukaan etenee, niin tässä kohtaa iskee epävarmuus kehiin: http://megasquirt.sourceforge.net/extra/pix/mtcfg7.gif

Listasta ei löydy .029q loppuista msns-extra.ini tiedostoa. Eikös koodin version ja ohjelman tiedoston pitäisi täsmätä?

Ja samalla toinen ihmetys msns-extra.ini tiedoston kanssa, joka tulee tuon 029q koodin mukana. Yhdessä tämän foorumn tiedotteessa se neuvotaan kopioimaan \car1\mtCfg kansioon, mutta noissa toisissa ohjeissa se msns-extra.ini on tuolla MegaTune 2.25\mtCfg kasiossa :?

Olenko kehitellyt yhdestä pikku virheestä kaksi ongelmaa, vai onko mulla oikeasti kaksi ongelmaa :D
sorjonen
Megasquirt aloittelija

Post by sorjonen »

Olisikohan eka ongelma jo ratkaistu :?

Lainattua tekstiä: "Notes: 029q is the latest 029 release and supercedes 024s as the official stable code."

msns-extra.ini.024s löytyy tuolta listasta :)

Mutta sitten tuo toinen ini-tiedosto, kumpaan paikkaan sen tunkisi :?
petteriu
Kokenut Megasquirttaaja

Post by petteriu »

Todennäköisesti se 029q ini -tiedosto oli sen 029q asennuspaketin mukana, mutta ilman viittausta 029q:hun tiedostonimessä (.l msns-extra.ini). Itse tiedostossa alkuriveiltä löytynee tarvittava tieto "029q".

Petteri
sorjonen
Megasquirt aloittelija

Post by sorjonen »

petteriu wrote:Todennäköisesti se 029q ini -tiedosto oli sen 029q asennuspaketin mukana, mutta ilman viittausta 029q:hun tiedostonimessä (.l msns-extra.ini). Itse tiedostossa alkuriveiltä löytynee tarvittava tieto "029q".

Petteri
Ei tullu mukana tiedostoa. Äsken päivitin prossun softan ja tuolla msns-extra.ini.024s tiedoston aktivoinnilla näyttää toimivan hyvin. Kohta ekalle koeajolle.
petteriu
Kokenut Megasquirttaaja

Post by petteriu »

Tarkista homma uudelleen osoitteesta:
http://prdownloads.sourceforge.net/mega ... p?download
http://megasquirt.sourceforge.net/extra/index.html (Download latest)

Ainakin minulle tuon paketin mukana tulee myös tarvittava ini -tiedosto. Itse en käyttäisi eri versioiden ini -tiedostoja ristiin, homma ei välttämttä toimi vaikka siltä näyttääkin.

Petteri
sorjonen
Megasquirt aloittelija

Post by sorjonen »

msns-extra.ini tuli mukana, ei tuota toista. Mutta aikaisemman viestini lainaus viittaa että 024s on tuon kanssa käytettävä tiedosto.
petteriu
Kokenut Megasquirttaaja

Post by petteriu »

sorjonen wrote:msns-extra.ini tuli mukana, ei tuota toista. Mutta aikaisemman viestini lainaus viittaa että 024s on tuon kanssa käytettävä tiedosto.
Tämäkö lainaus ?
"Notes: 029q is the latest 029 release and supercedes 024s as the official stable code."
Siinä sanotaan, että 029q on viimeisin 029 sarjan versio ja korvaa nyt aiemman virallisen version, 024s:n uusimpana vakaana versiona.

EDIT: Voithan kopioida sen 029q:n mukana tulleen ini:n MegaTunen asenushakemiston mtCfg hakemistoon msns-extra.ini.029q nimellä, jolloin tuo 029q.ini valinta tulee näkyviin. En ole ainakaan itse keksinyt käyttöä ko. ini tiedoston kopionnille car1-hakemistoon, vaikka jossain tilanteissa tuo olisi kätevää.

Petteri
Lähdis
Megasquirt aloittelija

Re: Megatune ja oikea ini-tiedosto kai hukassa?

Post by Lähdis »

Itsellä on nyt sellaisen ongelma kyseessä että tuli äskettäin hommattua s13:n 200sx ja psossu on vissiin päivitetty versioon 029q mutta kun megasquirtin asensin niin mukana ei tullut kuin nuo 021s, 024s, 027c ja 029c versiot extraan ja tuolla 024s versiolla antaa megasquirttia käynnistäessä varoituksen että poksissa ois just tuo 029q versio ja ohjelmassa tuo 024s versio..pitäisikö tuon nyt siis myös tuolla 024s versiollakin pelata vaikka prossussa on tuo 029q? itse en ole mistään tuota 029q iniä löytänyt ja saa megatunen kyllä päälle tuollakin 024s inilläkin ja yhdistettyäkin ecuun mutta ilmeisesti ristiriitojen takia en saa eculta tuotua nykyistä ohjelmaa koneelle että näkis sen säädöt. Jos jollain sattuisi tuo 029q tiedosto olemaan niin voisiko joku sen vaikka mailiin lähettää?

ps. neuvoja kaivataan nopeasti aloittelijalle
Lähdis
Megasquirt aloittelija

Re: Megatune ja oikea ini-tiedosto kai hukassa?

Post by Lähdis »

Ongelma ratkaistu, löysin tuon 029q tiedoston netistä ja alko pelaamaan!
Post Reply