Moro.
Olis tarkotus fiestaan upottaa 9000 saabin 2l 16v turbo tekniikka ja ruuttana käyttäisin jo paikoillaan olevaa ms1 ruuttaa jossa modaus jo edikselle mutta tässä olisi oiva tilaisuus käyttää saabin omaa suoraa sytkää ja kysynkin että onko jollain käsitystä että mikä mahtaa olla saabin sytkän kytkentäkaavio? eli onko kukaan tehnyt moista aiemmin ja olisi kokemuksen syviä rintaääniä kyseiseen operaatioon.
Kiitos jo etukäteen.
mega ja saab 9000 suora sytkä,
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 13
- Joined: Sun Aug 03, 2008 19:47
- Location: vantaa
mega ja saab 9000 suora sytkä,
Ford fiesta mk3 1.6 cvh +300hp
megasquirt 2 v3.0
megasquirt 2 v3.0
Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,
Mikset laita saabin omaa trionic järjestelmää? Siihen on mainiot säätötyökalut ilmaiseksi saatavilla...
-
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 13
- Joined: Sun Aug 03, 2008 19:47
- Location: vantaa
Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,
onko tossa vm 89 9000 saabissa jo trionic? ja mistä saan tarvittavat kaapelit moiseen boxiin?
ja moisen boxin kytkentäkaavion.
ja moisen boxin kytkentäkaavion.
Ford fiesta mk3 1.6 cvh +300hp
megasquirt 2 v3.0
megasquirt 2 v3.0
Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,
93 on tainnut ensimmäinen trionic tulla. Tosin moottorissa ei kai suurempaa muutosta ole? Boksin kytkentäkaaviota et tarvitse kun käytät siihen kuuluvaa johtosarjaa. Täältä voit lukea tarvittavasta kaapelista ja muustakin: http://www.trionicsuites.com/.
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,
Ei taida tuo Trionicin ohjelmointi olla ihan aloittelijan puuhaa?
Kattelin vaan nopeasti noita dokumentteja ja näytti vaativalta
Kattelin vaan nopeasti noita dokumentteja ja näytti vaativalta

Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,
Jaa'a... minun mielestä se näyttää helpommalta kuin megan säätö
Trionic suitessa on jopa kaikenlaisia wizardeja ja dokumentointiakin.

Re: mega ja saab 9000 suora sytkä,
Vähän myöhässä kirjoittelen mutta kirjoitellaan kuitenkin =)
vuonna 93 tuli ensimmäinen trionic. Käytännössä vm 94 ja uudemmissa on trionic. Ymmärtääkseni trionic tuli samaan aikaan kuin niinsanottu lyhytlohko. Eli 94 ja uudemmat B204 ja B234 ovat niinsanottuja lyhytlohkoja, joihin käy GM:n vaihdelaatikot. Lyhytlohkossa on huomattavasti paremmin virtaava kansi ja vaihdelaatikoita paremmin saatavilla.. Trionic on kyllä pätevä systeemi! Siinä on muunmuassa nakutusta tarkkaileva boost control.
vuonna 93 tuli ensimmäinen trionic. Käytännössä vm 94 ja uudemmissa on trionic. Ymmärtääkseni trionic tuli samaan aikaan kuin niinsanottu lyhytlohko. Eli 94 ja uudemmat B204 ja B234 ovat niinsanottuja lyhytlohkoja, joihin käy GM:n vaihdelaatikot. Lyhytlohkossa on huomattavasti paremmin virtaava kansi ja vaihdelaatikoita paremmin saatavilla.. Trionic on kyllä pätevä systeemi! Siinä on muunmuassa nakutusta tarkkaileva boost control.