megasquirt n sparkiin olen yrittänyt päivitää 029y4 ei pysty päivittämään ja valittaa että pitäisi laittaa takaisin se vanha koodi 029y3. mistä saan sen? jos nyt saan ajettua tuon uuden koodin megaan niin pitääkö kaikki arvot säättää uudeleen? onko megatunessa minkäänlaista palautuspiste mahdollisuutta? kun ainakin tunerstudio ohjelmassa on.
edit
sain ajettua vanhan koodin megaan, kun boottasin järjestelmän, joka tarkoittaa sitä että joudun säätään arvot uudestaan ja kun ei ole kokemusta säätämisestä niin pelottaa mistä aloittaa. ensimmäisenä pitäisi saada kuitenkin yhteys megaquitin ja megatunen välille? megasquitissa palaa keskimmäinen valo kun laittaa virrat onko se rikastus vaiko vikavalo?
029y3-029y4
Moderator: Masi_K
029y3-029y4
Last edited by erena on Wed Apr 04, 2012 16:04, edited 2 times in total.
-
- Megajumala
Re: 029y3-029y4
029y3/y4 on yksi ja sama koodi. Miksi yrität päivittää? Minkälaista herjaa sieltä tulee?
Megatunessa ei ole muuta palautusta kuin tallennetut .msq-tiedostot jotka pitää ihan itse muistaa tallentaa aina kun muutoksia tekee.
Megatunessa ei ole muuta palautusta kuin tallennetut .msq-tiedostot jotka pitää ihan itse muistaa tallentaa aina kun muutoksia tekee.
Re: 029y3-029y4
kaivoin varastosta vanhan kunnon backard bellin pöytätietokoneen ja putkinäytön jolla sain yhteyden heti megasquitin ja megatunen välille, eli ei muuta kuin arvoja sätämään että ennen katsastusta sais ne kohdileen.