tarttis tietoo ohjelmista..
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirttaaja
tarttis tietoo ohjelmista..
nii onkos noil ohjelmil jonkin sortin merkitystä minkä noista lataa tos nyt tietenki hiukan tuli luettuu sieltä ja täältä ja latasin ohjelman koneel mut rupesin vaa miettii et mistä voin tietää mikä koodi omas megas on kun on valmiiks koottu enkä nyt sit viel pysty ees säätää mitää kun piti lähettää ecu takas kasanneelle kun tarttee vähä lisää modii hal anturin ja tyhjäkäynnin takii.. onks jollin muul ollu vastaavii ongelmii nii ja onkos jollain msd:n sytkä kamoja käytös?
-
- Megajumala
Re: tarttis tietoo ohjelmista..
-Oletko lukenut megamanuaalin?
-Mitä ohjelmia olet ladannut? Ei näy kristallipallosta?
Ja olen asentanut erääseen projektiin MSD:n 6AL-CDI:n joka toimii megan kanssa varsin mainiosti.
-Mitä ohjelmia olet ladannut? Ei näy kristallipallosta?
Ja olen asentanut erääseen projektiin MSD:n 6AL-CDI:n joka toimii megan kanssa varsin mainiosti.
-
- Megasquirttaaja
öö oliks se ny versio 2.25 mut oma oli mallii Ms1V2.2 nii ja ilmeisest extra koodilla mut tää nyt on vaa tää pieni ku en oikee sit tiedä mitkä nyt sit on oikee ja mikä väärä et onks tää mun ecu nyt sit prossu verio 1 vai prossu versio 2 tätyy viel kattoo toi manuaali läpi mitä se sanoo kun en oo sen ihmeemin selannu sitä muutaku vaa ton säätö/suutin tiedot jne mut jos sul on vinkki sivust ni kerro ihmees.. kirjotan lisää kun täs huomen pitää muutenki soittaa sil heebol kun kasas ton ecun.. mul tuli ainaki positiivisena yllärinä toi msd:kamat kun tää mun johon nyt asennan megaa ja jota varten ostin tonki no vanha ecu ottti kipiää jostai nyt jouluna ostin samaa rautaa johon nyt sit sain/ asensin noi 6al poxin ja msd:n puolan kulutus tippu 2l normisti vei joku jos nyt nätist ajo 8-9l mut ton jälkee saatto välil päästä jopa 5l satasee ja ne tehot onki sit jo toinen juttu kyl sitä iloo oli 3kk kunnes sit bensan paineen säätimen alipaine letku oli irronnu en tie koska mut kansi pahvi otti kipiää.. joten nyt sit ruuvaan ton punasen syssen kasaa toivottavast saa säädettyy noitten manuaalien kans sen nyt sit jos kelit sallii koneel..
-
- Megasquirttaaja
jopa joo eiköhän tästä hommasta sen vert päästy etiä päin et pitäis kaiketi toimii megatunella jos ei ni kotetaa jotai toista.. nyt vaa odotellaa et saapus se prkl ecu et sais loput 6 piuhaa vedettyy ja ilmat vähintää +5c et uskaltaa konetta viedä pihal sit armoton näpytys tai sit "savun hälvettyä tarkastakaamme kytkennät" 

-
- Megajumala
Lue se manuaali ajatuksen kanssa
90% asioista joita jatkuvasti kysytään selviää Megamanuaalista joka löytyy myös _suomennettuna_
Saa sitä kysellä muttei kiinnosta vastata kysymykseen johon löytyy vastaus kirjasta joka jokaisen megan käyttäjän on jokatapauksessa luettava että mistään ylipäätään tulee mitään.
90% asioista joita jatkuvasti kysytään selviää Megamanuaalista joka löytyy myös _suomennettuna_
Saa sitä kysellä muttei kiinnosta vastata kysymykseen johon löytyy vastaus kirjasta joka jokaisen megan käyttäjän on jokatapauksessa luettava että mistään ylipäätään tulee mitään.
-
- Megasquirttaaja
tosa se vires on.. pyöriny tääl ja kattellu mistä on kysytty ja vastattu /puhuttu kun on muutenki rahaa uponnu ettei viitti hajotella mottii vaik vara osii saaaki tosta toisesta mut ei uutta megaa.. sen nyt tiedän et yhteys täytyy luoda megaa ennen kun viittii ruveta kattelee noit säätöi sitä oon/ tuun käyttämää apuna kun ei toi 2.2 motti ahdettuna ihan yksin kertanen oo vaik vuodelt 89 onki.. sähköt ei uus asia oo kun työkseen tekee.. mut säätäminen on sen takii lähinnä tääl pyörin tääl ettei satu vahinkoo jossain valikos.. ennakoiminen ja kysyminen muilta on mun mielest järkevää täs kohtaa ja arvostan vastauksii ketkä nyt suostuu vastamaa mihinki asiaa.. mut pakko sanoo et milen kiintonen kapistus koko mega..
-
- Megasquirttaaja
ai nii pakko lisätä mun kohdal teoria toimii mulla samaan aikaan kun kun teen jotai.. ei ihan lue ja unohda tyylii en tie miks mut asia vaan on nii toivon vaa et kun tallii pääsee et netti toimii.. kun tarkotin tos mun vieres toi masuaali se on mustaa valkosella..
-
- Megasquirttaaja
nyt on luettu leikittytunella muuten vaa mut tulii vaan mielee et onks noi lasku kaavat yhteen pitävii kun en ainakaa minä saanu simmosii järkevii lukuja kun lasketaan esim (135 HP*0,55lb/hr/HP)/(2*0,85)=43,7lb.7 mä sain noist luvuist jotain ihan utopiaa tai sit oon liian tyhmä laskemaa noit asioit.. ei nyt vaa ymmärrä.. vai onks nää binääri laskui vai mitä nää on
... toivottavast joku vastaa ja kertois et saisin ees etiä päin tätä ohjelmointii..

-
- Megasquirttaaja
moro taas hei tota tuli mielee et mikä noin yleisesti ottaen suuttimien auki olo aika on kun en tosta manuaalist nyt sit pääse puusta pitkälle vaik nyt ei oo mikää kiire ton kans kun piti viritellä vakio ecu toisesta raadosta paikallee et pääsee töihin mut kysyn tämmöst kun tääl tuli ny pörrättyy tietyst tajuun et se olis joku alle 1mls mut voiko se olla enemmän??? kun en tosiaa haluu hajottaa mitää kun maksanu itteni jo muutenki kipiäks ton projektin kans.. kiitti jo etu kätee.. 

-
- Kokenut Megasquirttaaja
hakua kehiin, tosta death timesta löytyy sivukaupalla juttua.
-
- Megasquirttaaja
kiitoksia...

-
- Megasquirttaaja
jep jep kivat väittelyt aiheesta puoleen jos toiseenkin mut ilmeni uus ongelma jos opening time pitää laskee ja ja oliks se just sit se dh eli death time no on hyvä laskee kun ei oo mulla ton auton vakio suuttimista muuta tietoo kun koko olisko jollai vinkkii vai pitäiskö mun hommata nyt täs kohtaa megaa varten kokonaaa uudet suuttimet koko saa sit siin kohtaa olla toi 550-650cc taisit suoraa toi 750cc.. jottai saisin laskettuu ton autoha mulla oli chrysler gts/lebaron jos joku noist suuttimist meinaa jotain löytää mut en usko et onnistuu tutkittu on ja moneen kertaa tuloksetta... 

-
- Megasquirttaaja
tota tuli täs mielee et olisko tääl jollain tarvetta 205/55 vai oliko 45/16 tuumasil kumeil tarvetta hinta ei tiukka saa heittää ilmaa nii ja jos jollain olis mul 235/245/max45/17 kumei myydä tai vaihto suoraa noitten kunnol ei välttämät sille välii vaik ajais tän kesän olis vaa tarve et sais wilwoodin superlitetit paikallee ja kaarii levitettyy tai olisko jollain tietoo meniskö 225/esim45/17 9,5 leveil vanteil??...