Ostin Civic:n ahdettuna ja Ms1 v2.2:lla varustettuna.
Leimattu viimeksi 5v. sitten ja ei muutoskatsastettu ahtimelle.
Ahtanut ei juuri ollenkaan, syynä katalysaattorin sisuskalut pitkin pakoputkea, myös aivan liian pieni putkisto.
Onneksi tuli vaparipakosarja ja putkisto mukana, niin auto vapaastihengittäväksi ja pari iltaa tallilla ja auto leimalle.
Sitten nälkä kasvoi taas syödessä ja päivitin Megan Megasquirt II v3.0:n, mutta häiriöitä ilmeni, kun johtosarja kytketty auton omaan johtosarjaan ja sytytys systeemi olikin sit aivan kauheaa katseltavaa.
Oli Hei-modulia, sytytys-yksikköä, vastuksia paljaana johtosarjassa (ei tinattu, pyöritetty vaan johtojen ympärille), esim. virranjakajan antureiden johdot pyörittämällä kiinni

Sitten tuli mieli päivittää sytytyspuoli kohdalleen uusilla johdoilla, VAG:n puolalla ja 36-1 triggerillä (3mm), mutta kampiakselin pää on hakkaantunut ja hihnapyörää ei saa suoraan pyörimään.
Eihän sieltä sitten kunnon signaalia ulos saanut, kun triggerissäkin on pystyheittoa ja sivuttaisheittoa.
No jakaja takaisin paikoilleen ja menoks, mutta eihän se lysti pitkään kestänyt, kun ilmeisesti hajosi Hei-moduli, kun hävisi jälleen kerran kierroslukutieto.
Auto halliin ja kiekkotietoa etsimään jakajalta ja välillä 36-1 triggeriltä.
Pitkän mittailun ja monen megan modauksen jälkeen kierroslukutieto löytyi 36-1 triggeriltä.
Signaali kuitenkin hävisi aika ajoin, enkä saanut signaalia toivotunlaiseksi tuolla MS2 v3.0:n omalla vr-muunnin piirillä.
Tilattiinpa sitten kaverin kanssa ATdriveboard (MS3) ecut ja johtosarjat.
Viikon ihmettelyn jälkeen auto kävi jälleen (ATdriveboard + LS2 suorasytytys puolat).
Sama triggeripyörä ja anturi paikoillaa, mutta tuolla AutoTunen eculla homma rokkaa.


Erittäin paljon kiitoksia AutoTune Finland Oy / JaniM !
Ongelmia oli paljon, mutta onneksi JaniM auttoi tarpeen mukaan.
Civic olisi tarkoitus ahtaa uudestaan ja muutoskatsastaa, kunhan päätän, mitä palikkaa laitetaan
