Ensikertalainen kun olen, niin tarvis vähän apua...kertokaa jos olen tajunnut koko homman ihan väärin

Suunnittelin että laittaisin näin alkuu MS:sän hoitamaan pelkkää ruiskutusta, sitten kun alkaa olla säädöissä niin lisäisin sytytyksen ohjauksen mukaan, joten MS2 v3 voisi olla hyvä vaihtoehto?
...jos vaikka joskus tulevaisuudessa laittaa sen autoon

Moottori on nestejäähdytteinen, joten tarvitsen lämpöanturin vedelle.
Läppärungon ja ruiskusuutin tekniikan olen hankkinut purku yamaha yzf-r125:stä, jossa on se semmoinen "pulssiohjattu tyhjäkäyntimoottori", imuilman lämpöanturi ja ilmanpaineen anturi, kaasunasento anturikin olisi mutta ei ilmeisesti toimi MS:ssä(?), joten siihen hankittava anturi.
Bensapumpuksi ajattelin jotain halpaa, esim. Bilteman bensapumppu, vai tuleeko suuren tuoton kanssa ongelmia?
Vielä pitäisi saada kampiakselilta asentotunnistus MS:lle, olen ajatellut seuraavaa:

Sininen nuoli osoittaa vauhtipyörään, punainen nuoli osoittaa startinrattaan kiinnitys levyyn johon joko koneistetaan kolot tai tehdään sen päälle menevä triggeri pyörä joka hitsataan varovasti kiinni,`johon laittaisin vr-anturin koska nopeampi, vai onko mitään järkeä?
Tuohon tilaan tulee öljyä, joten haittaako se anturien toimintaa?
Kuinka monta "hammasta/koloa" pitäisi koneistaa?
Vai riittääkö pelkästään yksi "hammas/kolo" MS:lle?
Entä riittääkö tunnistus pelkästään kampiakselilta yhdellä anturilla jos lisään sytytyksen ohjauksen myöhemmin?

Tässä listaa tarvittavista osista
- MS2 v3
- Pwm-tyhjäkäyntiohjaus modi
- Kaasuläpänasentotunnistin
- Bensapumppu (biltema)
- Vedenlämpoanturi
- Hall/VR-anturi kampiakselin asentotunnistukseen
Eli onko tuossa kaikki tarvittava?

Vai tarvitsenko vielä semmoisen polttoaineen paineen säätimen, jota myynnissä ainakin autotune.fi- sivustolla?

Eikö nyt kumminkin ole mahdollista saada nuo yamahasta otetut anturit toimimaan MS:ssä?
Läppärunko mallia Mikuni SE-AC28-2, 5D71
Mitä tietoa yamahan suuttimesta pitää saada että sen saa pelaamaan?
Kysymyksiä tuli kyllä aika paljon...

Kiitos avusta jo etukäteen