
-4a-ge moottori 38mm läppärungoilla ja peltisarjalla, 2" putkisto
-4a-ge alkup. suuttimet
-Ms1 extra y4, partco v2.2, 2 x vb921 syttykiviä boksissa
-WIC hukkakipinäpuola
-4-1 pulttia kampiakselilla, honeywell gt101 hall
-innovate lc1 lambda
-Bosch nopea ilmanlämpöanturi, moottorin oma vedenlämpö, bias vastukset vaihdettu.
Melko kivuton synnytys, muutama hall-anturi särkyi kun anturin kannake vääntyi lämmetessään, ja kertaalleen irtosi kylmäksi jääneet juotokset syttykivistä, muuten on pelittäny hienosti alusta asti. Kylmänä käy vähän turhan alhaalta tyhjää kun ei ole tyhjäkäyntiventtiiliä, mutta kesäauto kyseessä joten sen kanssa pärjää.
Menee vähällä bensalla nätillä ajolla, ja perstuntumalla ihan ripeä. Seos täysvedossa 12.5-13, maks ennakot 45 astetta.