Bensapumppu ei käynnisty! + muuta (m30b35)

Megasquirtin asentaminen käyttökohteeseen sekä keskustelu johdotuksista, antureista suuttimista ja muista toimilaitteista.

Moderator: Masi_K

Post Reply
Grimm
Megasquirt aloittelija

Bensapumppu ei käynnisty! + muuta (m30b35)

Post by Grimm »

Noniin, olen etsinyt foorumilta mahdollisia vikoja tähän ongelmaan, mutta valitettavasti en löytänyt mitään vastausta.

Pumppu ei lähde käyntiin vaikka olen laittanut maadoituksen pin 37, ja 12v pitäis olla sama kun orkkis.
Kyseessä on bmw m30b35 kone ja käytän motronicin johtosarjaa, eli olen laittanut ms piuhat siihen kiinni, (sen maadoituksen laiton pin kolmoseen jos joku sattuis käyttämään samaa ja tietää jos tämä on väärä niin kertokaa toki!) Mistä voisin etsiä vikaa?

Ja sitten vielä toinen kysymys, ledit eivät syty vaikka boxi saa 12v, vai onko niiden edes tarkoitus syttyä ennenkuin auto käy? (motronicin johtosarjassta otin 12v pin nr 1)

Ai niin, tossa johtosarjassa joka menee megasquirttiin niin kaikki ne yläriven (maadoitukset) ovat paikoillaan, eli niitä on 19 johtoa (sain valmiin johtosarjan) ja kaikki maadoitettuna samaan pisteeseen autossa. Voiko niin edes tehdä? :shock:

Olisin todella kiittollinen jos joku vastaisi!
megasquirttinä on Ms1 v 2.2
Post Reply