M20B27
elikkä tämmönen liikkuis ja toimii kun kello
ms1 v2.2 Hi-Res (finkpt)
alkup. vr + 60-2
päivitetty:
-ms2 v3 extra beta21 +55pin adapter(DIYAutoTune)
-launch/flatshift,boost control
-suorasytkä vr+60-2
-Schwitzer s2 1.3bar
BMW E34 -90 2,7(ETA) turbo
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirttaaja
- Posts: 25
- Joined: Mon Apr 02, 2007 18:05
- Location: Varkaus
Re: BMW E34 -90 2,7(ETA) turbo
Noniin, päivitetäästä tätäkin vähän... Eli auto nykyään minun omistuksessa ja vähän tekniikka muuttunut tuosta ,mitä siinä aiemmin on ollut..
Ahdin nykyään Garrett T04, perä vaihdettu lukolliseen pitkä välitteiseen ja laatikko vaihdettu ZF:stä-> Getrag 260.. Vielä pitäis Suurteho öljypumppu+ öljynjäähdytin laittaa ja vaihtaa kestävämpi kytkin(Sytkä ennakoita säädettii lisää niin alkoi kytkin luistaa
)
EDIT: Portattu kansi odottais hyllyssä, et millo laittais kiinni
Ahdin nykyään Garrett T04, perä vaihdettu lukolliseen pitkä välitteiseen ja laatikko vaihdettu ZF:stä-> Getrag 260.. Vielä pitäis Suurteho öljypumppu+ öljynjäähdytin laittaa ja vaihtaa kestävämpi kytkin(Sytkä ennakoita säädettii lisää niin alkoi kytkin luistaa

EDIT: Portattu kansi odottais hyllyssä, et millo laittais kiinni

nykyinen : e34 527 TiC ms2, flat shift,launch control ja boost control
ex. e36 325 vakio
ex. e30 320 TiC megalla
ex. e36 325 vakio
ex. e30 320 TiC megalla