MS2/Extra 3.1.0
Moderator: Masi_K
MS2/Extra 3.1.0
Pelaa vain TunerStudiolla?
-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 253
- Joined: Thu Mar 17, 2005 17:58
- Location: Seinäjoki
- Contact:
Re: MS2/Extra 3.1.0
Kyllä, vain ja ainoastaan.
Re: MS2/Extra 3.1.0
Onks kukaan päivittänyt 3.1.1 koodin. Nimittäin huomasin että VE joutuu säätää aika suureksi melkein +90% vanhempaan koodin verrattuna (2.0.1.)
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !
Re: MS2/Extra 3.1.0
Just päivitin 2.jotain versiosta tuohon 3.1.1:een. Alustavasti näyttäisi toimivan vanhoilla säädöillä ihan niin kuin ennenkin.
Oliskohan sulla joku muu asetus nyt eri asennossa kuin aikaisemmin?
Oliskohan sulla joku muu asetus nyt eri asennossa kuin aikaisemmin?
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85
-
- Kokenut Megasquirttaaja
- Posts: 253
- Joined: Thu Mar 17, 2005 17:58
- Location: Seinäjoki
- Contact:
Re: MS2/Extra 3.1.0
Komppaan Arttua, eli pitäisi kyllä samoilla asetuksilla toimia. Tarkista sekventaalisen ruiskutuksen asetukset ettei ole mennyt vahingossa päälle joku sieltä. Tuo on ainakin joskus henk.koht aiheuttannut kummallisuuksia koodin päivityksen jälkeen.
Re: MS2/Extra 3.1.0
Kiva kuulla että saitte samoilla säädöillä pelaa. Niin se ilmeisesti pitäisikin mennä.
Asetukset olivat kunnossa, en huomannut mitään hälyttävä.
Kokeilin viime syksyllä varhaisen koodin 3.0.3s niin VE tykkäs jo silloin mennä prosentuaalisesti aika isoiksi.
Tällä hetkellä VE on parhaimmilla 180% Vielä olisi siis varaa 75% Mutta kaikkien hyväksi pyörä toimii huomattavasti paremmin tällä uudella koodilla ja sain sen ärsyttävän "miettimis ilmiön" 2000-3000 rpm väliltä Noise filtterilla kuristerrua! Eli just siinä jossa VE parhaimmilla 180%
Tältä näyttää 3.1.1 VE kartta. Jos vertaa ensimmäisen ja viimeisen kuvan niin ero on aika suuri.
Asetukset ja suuttimet on kylläkin samat kuin edellisessä koodissa.
Kaikkien lisääksi en saanut kuin mustaa putkesta ja karstaiset tulpat HR 10 koodilla ja samoilla suuttimilla. Että on niissä koodeissa jotain eroa oltava.
http://kuvablogi.com/nayta/3105473/
Asetukset olivat kunnossa, en huomannut mitään hälyttävä.
Kokeilin viime syksyllä varhaisen koodin 3.0.3s niin VE tykkäs jo silloin mennä prosentuaalisesti aika isoiksi.
Tällä hetkellä VE on parhaimmilla 180% Vielä olisi siis varaa 75% Mutta kaikkien hyväksi pyörä toimii huomattavasti paremmin tällä uudella koodilla ja sain sen ärsyttävän "miettimis ilmiön" 2000-3000 rpm väliltä Noise filtterilla kuristerrua! Eli just siinä jossa VE parhaimmilla 180%
Tältä näyttää 3.1.1 VE kartta. Jos vertaa ensimmäisen ja viimeisen kuvan niin ero on aika suuri.
Asetukset ja suuttimet on kylläkin samat kuin edellisessä koodissa.
Kaikkien lisääksi en saanut kuin mustaa putkesta ja karstaiset tulpat HR 10 koodilla ja samoilla suuttimilla. Että on niissä koodeissa jotain eroa oltava.
http://kuvablogi.com/nayta/3105473/
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !