mikä kumma vaivaa kun innovate lc-1 ilmottaa normiajos error8?
tapahtuu aina kovan kiihdytyksen jälkeen,tai sitte ku ajaa normikaasul n120kmh/h motarii...
putsasin lambda anturin...autto vähän,mut menee edelleen erroriin..
lc sanoo error8..
Katsastettu 11/2010 virheittä, samalla turbo, moottori, jarrut ja penkit muutoskatsastettu (muutosprosentit 16%)
Moottori 92 000km ajettu 1.5i ja tehoa tällä hetkellä n.180hp 0.5-0.6bar paineilla.
Jonkun verran tehoa varmaan tulee lisää pelkillä säädöillä.
Otteessa 109kW.
Civic alunperin 1.3 kaasari, johon vaihdettu 1.5i (ew3) moottori v.2006.
Kori käyty läpi kesällä.
Pohja ja etupyörä kotelot putsattu pellille, hitsattu, maalattu ja massattu.
Takakaaret vaihettu ja auto maalattu samalla 2k-epoksi mustalla.
Autossa mm.
-Moottori 1.5i (EW3) ajettu 92.000km (AEM säädettävä nokkapyörä, 450cc suuttimet)
-Koni iskarit (ulospäin vaimennuksen jäykkyyssäätö)
-Turbo (Garrett Tb03) + välijäähdytin
-Stri Racing DSD-CS Öljynpaine-, bensanpaine- ja ahtopainemittari
-Innovate LC-1 + XD-16 laajakaista seosmittari
-Moottoria ohjaa Megasquirt II v3.0, ohjaa myös sytytystä (hukkakipinä)
-Hälytin + keskuslukko
-"Sport" etuistuimet
-Optima akku
Vaihdettu eteen uudet alatukivarret ja kaikki puslat (energy suspension).
Etujarru satulat 1.6i -90 civic:stä (uudet männät, tiivisteet, palat ja levyt)
Jarrutehostin ja pääsylinteri myös 1.6 civic:stä.
Taakse vaihdettu jarrusylinterit, kengät ja rummut.
honda wb sekoilee...
Moderator: Masi_K