Tuossa mun volvon koneessa on VR-anturi vauhtipyörällä(LH 2.4 ruisku alunperin) ja jakaja sytkä...
Tarkoitus on laittaa mega hoitaan ruiskutuksen myös sytyksen. Saisiko koko homman toimimaan tuolla volvon orginaalilla VR-anturilla? Kannattaisiko käyttää jakajasytkää vai hukkakipinää?
Millä osillä sytkä olisi viisain rakentaa? Tehotavoite rento 300hp. Megaksi on valikoitumassa MS2 extralla tai hires-koodilla.
Volvon 2.3 turbon sytkä?
Moderator: Masi_K
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Re: Volvon 2.3 turbon sytkä?
Saahan sen toimimaan vr-anturilla. Sytytysjärjestelmän muiden osien kunto oikeastaan sanelee sitten että kannattaako nitä käyttää vai päivittääkö samalla sytytyspuolen tälle vuosituhannelle.
MS2:ssa ei ole erikseen hires-koodia se on MS1:n juttuja. Olethan jo lukenut megamanuaalin?
MS2:ssa ei ole erikseen hires-koodia se on MS1:n juttuja. Olethan jo lukenut megamanuaalin?
Re: Volvon 2.3 turbon sytkä?
Megamanuaali on luettu... huonosti vain tuota sytkä asiaa siellä. Ekassa postauksessa typo... Ei MS2 vaan MS1 tietenkin... Hukkakipinä kiiinnostais, koska saisi sen jakajan verran konetta taaksepäin.(jakaja kannen päädyssä)
-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Re: Volvon 2.3 turbon sytkä?
http://www.msextra.com/doc/index.html
Tuosta jatkat tavailua, niin alkaa sytkää pukkaamaan.
Yks helpoin varmaan hukkakipinä tehdä on tuo VAG-puola missä sytkäpääte kiinni.
Sit trikkeröinti vr tai hall.
Siihen sit vähintään se V3 levy, jossa valmiina vr-muunnin. Prossuksi se MS2,
niin ei tartte tapella anturitiedostojen kanssa, sekä tarvi laskea hammastuksia
asetuksiin trikkeröintiä varten.
Tuosta jatkat tavailua, niin alkaa sytkää pukkaamaan.
Yks helpoin varmaan hukkakipinä tehdä on tuo VAG-puola missä sytkäpääte kiinni.
Sit trikkeröinti vr tai hall.
Siihen sit vähintään se V3 levy, jossa valmiina vr-muunnin. Prossuksi se MS2,
niin ei tartte tapella anturitiedostojen kanssa, sekä tarvi laskea hammastuksia
asetuksiin trikkeröintiä varten.
Re: Volvon 2.3 turbon sytkä?
Miltäs täällä näyttää?
Ajatteli käyttää MSI/extra ja 2.2 levyyn pohjautuvaa levyä LMxxx:llä modattuna volvon sytkän hoitamiseen. Hilppeinä tulee olemaan vakio Vr anturi ja olikohan tuossa 60-2 reikäinen triggeripyörä vetolevyssä. KIpinäpuolelle tulee vw tyyppistä 2x2 puolaa ja omavalmiste ohjainta.
6-1 ja 20-1 pyörästä ja hall anturista on kokemuksia, mutta mitä pitää ottaa huomioon kun lähtee vr anturin ja noin runsashampaisen triggerin kanssa pelaamaan?
Saako tosta MSII prossusta niin paljon hyötyä jos modaa sen tohon 2.2 levyyn, että kannattaisi alkaa tekemään?
Kaveria joka hienosähköjä mulle on värkännyt kiihottaisi ajatus, mutta itse pihiniä miehenä olen ajatusta vastaan ja ajattelin säästää prossuun kaavaillut rahat seuraavia versioita varten.
Ajatteli käyttää MSI/extra ja 2.2 levyyn pohjautuvaa levyä LMxxx:llä modattuna volvon sytkän hoitamiseen. Hilppeinä tulee olemaan vakio Vr anturi ja olikohan tuossa 60-2 reikäinen triggeripyörä vetolevyssä. KIpinäpuolelle tulee vw tyyppistä 2x2 puolaa ja omavalmiste ohjainta.
6-1 ja 20-1 pyörästä ja hall anturista on kokemuksia, mutta mitä pitää ottaa huomioon kun lähtee vr anturin ja noin runsashampaisen triggerin kanssa pelaamaan?
Saako tosta MSII prossusta niin paljon hyötyä jos modaa sen tohon 2.2 levyyn, että kannattaisi alkaa tekemään?
Kaveria joka hienosähköjä mulle on värkännyt kiihottaisi ajatus, mutta itse pihiniä miehenä olen ajatusta vastaan ja ajattelin säästää prossuun kaavaillut rahat seuraavia versioita varten.