Megasquirt VW Corrado G60 seen

Yleinen jutustelu

Moderator: Masi_K

Post Reply
emantide
Megasquirt aloittelija

Megasquirt VW Corrado G60 seen

Post by emantide »

Tervehdys!

Tullut tässa toista vuotta corrado projektia kasailtua ja konepuolelta alkaisi loppusuora häämöttämään. Ongelmaksi ilmestyi kuitenkin kipinän puute joka ei korjaantunut millään, ei edes alkuperäisen digifant ecun vaihtamisella toiseen. No Megasquirt projektia olin miettinyt jo monta vuotta ennen corrado projektia. Nyt tuntuisi otolliselta hetkeltä sellainen rakenella kun on joutunut muutenkin syventymään & tutustumaan ecu jen maailmaan ja tuo alkuperäinen digifant lemp.nim."ruiskuruletti" on kovin "kehuttu" :D . Tutkimisen ja lukemisen jälkeen sain tälläisen osakasan, mahdanko tarvita lisäksi vielä muuta?

-MS 2 v3.0
-Paineanturi MPX4250AP
-Tps / kaasuläppäanturi
-Honeywell hall anturi
-VAG 032 905 106B hukkakipinäpuola.
-Triggeripyörä

johtosarjana/liittimenä ajattelin käyttää alkuperäistä. Triggeri pyörä on hieman arvoituksellinen vielä, olisiko jossain 8venttiilisessä vw koneessa (valm. 74-99?) valmiiksi sopiva kampiakselin hihnapyörä tähän tarkoitukseen?
VW Corrado G60 Projekti
mxu
Megasquirt aloittelija

Re: Megasquirt VW Corrado G60 seen

Post by mxu »

Mulla ois yks tuommoinen kehä ylimääräisenä geen hihnapyörään...
Image
Obi-Lan
Megasquirttaaja

Re: Megasquirt VW Corrado G60 seen

Post by Obi-Lan »

Rahamies hakee marmorilta OEM osan

Image

Koodi näkyykin sopivasti kyljessä. Tohon saa sitten sopivaa hall ja vr anturia marmorilta niin ikään. Tai molempia saa myös Kalskeelta.

Mä en ite keksinyt miten saisin TPS anturin G60 kaasuläppähärdelliin kiinnitettyä kun akseleita on kolme ja vipua joka suuntaan, joten ilman olen tähän asti mennyt. Parempi olisi TPS anturin kanssa, mutta ilmankin pärjää. Jos meinaan käyttää G60 tyhjäkäyntiventtiiliä niin sitä boardia joutuu modaamaan järeemmän transistorin.
Post Reply