en tiä saiko tostakaan ny mitään selkoa!

Moderator: Masi_K
sigma wrote:höylä me ollaankin jo ennemmin keskusteltu tästä asiasta sähköpostin kautta
sigman hall anturista ei ole omakohtaista kokemustasigma wrote:!nyt on modit tehtynä!
kuinkas toi anturi ku siinä on neljä nastaa,yks maa,yks 12 v ja kaks signaalia!eikös noi signaalit oo ylä ja ala kuolokohdan paikat ja aikö niistä riitä toinen vain megalle?
no niin, nyt kun tietää kumpi anturi sulla on käytössä, niin homma alkaa helpottuman paljon (ainakin mun mielestäsigma wrote:taitaapa olla toi cas anturi!siinäon se kiekko mistä sulla oli kuviaki missä olit sisemmältä kehältä ne kaks reikää tukkinu!kuis sitte ku mitsun oman sähkökaavan mukaan sinne anturille menee 12v
öö, lähinnä bensa ja sytkäkarttoja tarkoitat, vai anturi karttojasigma wrote:onko ne megan kartat sulla missä?oliko ne noi mitkä sulla oli siä sivuillas?
nämä on "sierran" nimellä, mutta menee ihan hyvin sulle pohjiksi...sigma wrote:bensa ja sytkä karttoja joo
minä olen omani myynyt pois jo 3 vuotta sitten... ei meinannut millään kelvata ja meni sitten lopulta aika halvallasigma wrote:ei sulla olisi siihen mitsun koneeseen sitä vakio boksia talles????????