Onkos kukaan koittanu tollasta jo? http://www.msextra.com/doc/trans/ms2-wiring.html
Olis tarkoitus talvella väsätä uuteen hylsyyn 4L80-E loota ja pikku kysymys kun moottoriinkin tulee MS2 V.3 purkki niin miten toi CAN väylä tsydeemi tehdään vai onko se valmiina?
Optional, connect to MS2 CAN network to fetch RPM, TPS and engine temp from the main ECU.
Millaisella piuhalla noi sitten juttelee keskenään?
Jos ois mitä jois pois niin jois pois ettei ois mitä jois pois.
Tämä kiinnostas. Mitenkähän hankalaa tuommosen laatikon järkeväksi säätäminen ois? Alkuperäisestä ohjauksesta puuttuu se VSSB-boksi niin jotain pitäis keksiä.
Tätä projektia on edistetty tutkimalla ohjeita ja kytkentöjä. Onkos muilla näitä työn alla?
4L80E:tä olisi tarkoitus päästä tällä systeemillä komentamaan. Fiksulta kyllä vaikuttaa tuo säädettävyys varsinkin omassa tapauksessa, kun ahdetun moottorin perässä tulee aski olemaan.
Tavarat kai on DIYautotunelta tuloillaan ja toivottavasti lähiviikkoina pääsee askartelemaan tätä nippuun.
Mietiskelly tässä, että mitenkähän lähellä tuommonen euroopan versio elikkä 4L30E on sähköosiltaan noita jenkkilän keksintöjä?
Voisi harkita nimittäin yhden opelinkin automatisointia jos Shiftin saisi tossa 4L30E:ssä toimimaan, kun moottoria tulee käskemään MS2V3.