Ms 2 v.3 meni rikki ?

Yleinen jutustelu

Moderator: Masi_K

Post Reply
Vatane
Megasquirt aloittelija

Ms 2 v.3 meni rikki ?

Post by Vatane »

Hajosiko megani ?

minulla on ollut autossa ms2 v3 noin puolivuotta ja on toiminut ongelmitta, kunnes tänään vaihdoin suuttimet. (aiemmat olivat 16 ohm ja uudet 12ohm) Kävin testiajolla, sammutin auton ja kävin säätämään megalogviewerillä. kun olin saanut tiedot purkkiin kone kävi herjaamaan jotain ettei saa yhteyttä megaan. Kun yritin käynnistää autoa lähtee hyvin käyntiin, mutta sammuu joka kerta noin sekunnin päästä ei auta vaikka tekee kaikki maammelaulutemput :D
Megaan ei saa enää minkäänlaista yhteyttä! kun laittaa virrat päälle kaikki ledit vilahtavat ja kun rupeaa saamaan kierroslukutietoa, niin se kierroslukutietoa ilmaiseva ledi jää palamaan jatkuvasti myös startatessa .

olen yrittänyt ajaa uudestaan firmwarea stimulaattoriin kytkettynä mutta antaa tällaisen tekstin .

This should count up to 1750+ lines
.
src\download.exe -c7 msns-extra.s19
MS Download 1.10
Download failed:
Expected response "
Boot>",
but received this "".
Jatka painamalla mitä tahansa näppäintä . . .

Mitä teen ? tietämykseni loppuu tähän.
JaniM
Megajumala

Post by JaniM »

Ota se vaihtoehto että lataa bootstrapin eli olet päivittämässä "orggis" ohjelmaa muka.

Suraava vaihtoehto on ajaa downloaderilla orggis B&G ohjelma ja sen jälkeen kokeilet exstraa uudelleen.

Ja jännite varmasti stimussa se 12v?
Vatane
Megasquirt aloittelija

Post by Vatane »

joo on näköjään taidot päässeet ajan saatossa ruostumaan. yritin väärää koodia ajaa purkkiin :D nyt sain menemään, kun oikeaa firmwarea tarosi . saapi nähdä lähteekö auto käyntiin kunhan parametrit ovat sisässä
Post Reply