Mega-Efi.fi (omistaja vaihtunut lue ensimmäinen postaus)

Yleinen jutustelu

Moderator: Masi_K

Post Reply
Taku_85
Megasquirttaaja

Mega-Efi.fi (omistaja vaihtunut lue ensimmäinen postaus)

Post by Taku_85 »

onko kellään kokemuksia lähi ajoilta nettikaupasta Mega-Efi.fi y-tunnus 23027054. itellä tällä hetkellä tilanne semmonen että kyseisessä puljussa on pikkasen rahaa jumissa tilauksen muodossa kuukauden verran ja sieltä ei vastata sähköpostiin, yhteydenotto pyyntöihin eikä puhelimeen ja alkaa olemaan pikkuhiljaa käämit aika kireellä kyseisestä syystä. putiikin pyörittäjä on täällä nimimerkillä kamukamu.

EDIT:

Elikkäs päivämäärällä 03.01.2011 vanha omistaja on ilmottanut omistus suhteen muutoksesta nettikaupan omistajan kohdalla joten tämä keskustelu on vanhan omistajan ajalta ja tässä nyt pyydänkin ihmisiä jotka kavahtaa firman nimeä että lukevat topicin ja ymmärtävät että tässä topicissa tarkoitetaan edellistä omistajaa.

JaniM. kiitos yhteistyöstä mitä tähän asti olet tehnyt ja toivon että tulevaisuudesa tämä ei vaikuta negatiivisesti uuden Mega-Efi.fi:n toimintaan ja jään innolla seuraamaan yrityksen toiminnan aloittamista ja odotan tulevaisuuden tuovan vielä tilauksia minunkin puolesta Kiitos vielä kerran...
Last edited by Taku_85 on Tue Jan 04, 2011 13:12, edited 2 times in total.
kaikista autoista tulee isoina ooppeleita
Höylä
Megajumala

Post by Höylä »

jotain toimitusvaikeuksia kai on ollut viimeaikoina, mutta meille ainakin tuli tavaroiden mukana 10 % alennuskuponki seuraavaa tilausta ajatellen ja pahoittelut viivästymisestä :roll: n. 1kk oli myös tavarat tilauksessa...

ei me kyllä edes yritetty sinne soitella tai kyselty muutenkaan/yritetty kiirehtiä tilausta, kun ajateltiin, että ei vain ole mitään mitä postittaa... tuskin tuolla niin kovin suuret varastot on, niin joutuu sitten täydentämään niitä jenkeistä tilausten mukaan...

toivotaan että homma jatkuu tulevaisuudessakin, on nimittäin muuten paljon helpompaa tilata suomesta ja suomeksi näitä osia...
HembalanD
Megasquirttaaja

mega-efi.fi

Post by HembalanD »

Asiallinen kaveri nettikaupan takana, ostellu monet kerrat ihan livenä :wink:
Volvo B200MS turbo prokkis..
Taku_85
Megasquirttaaja

Post by Taku_85 »

joo siis ei ole miullakaan eka kerta tuolta tilatessa ja aikasemmin toimitus on toiminu aivan moitteetta mutta nyt eniten häiritsee se että ei saa mitään tietoa että mikä tilanne on...
Jasen2624
Kokenut Megasquirttaaja

Post by Jasen2624 »

Ite tilasin kesällä ja ne osat joita oli tuli heti. Muuten joutu oottelee n. 2viikkoa. Käsitin että nuile osille olis niin paljo menekkiä et menee heti ku tulee. Muuten olen kyllä tyytyväinen heppuun/puljuun ja toivon et pysyis pystyssä. Itteä ku ei kiinosta ruveta rapakon takaa tilailee.
Hullulla hullun mieli!!
Honda c-rv -08 2.0i
Skoda octavia -07 1.6 fsi
JaniM
Megajumala

Post by JaniM »

No et ole ainoa, kuulin et toisella kans rahat jumissa ollut kuukauden, ku peruutti tilauksen. Eikä vastaa mihinkään.

Itelle kans aikasemmin tullut kaikki ajallaan, mutta siitä onkin aikaa ku tilailin.
-zamppa-
Megasquirttaaja

Post by -zamppa- »

Elkää pelotelko, eilen tein tilauksen. :lol:
koskar
Kokenut Megasquirttaaja

Post by koskar »

-zamppa- wrote:Elkää pelotelko, eilen tein tilauksen. :lol:
Ajattelin juuri samaa kun muutama päivä sitten tilailin pari anturia joita ei edes ole varastossa :wink:. Kai sieltä joskus jotain tulee.
Mazza
Megasquirttaaja

Post by Mazza »

Sen verta iso tilaus lähti viikko sitte putiikkiin, että toivottavasti sieltä jouluksi jotain tuleekin. Jää muuten kuusenalunen tyhjähköksi. :wink:
Fiat 127 -74 - Täydellinen uudelleenrakennusproju
Alfa 156 SW - etuvetokäyttiskinneri
Fiat 127 -80 - palovaurioinen ex-harrastepeli
2xMB 280SE - luxusproju+varaosa-auto
piraxx
Kokenut Megasquirttaaja

Post by piraxx »

Minä kans tilasin 1.11 ja ei oo kuulunu mitään eikä vastaa sähköpostiin..

Sois nyt ainakin vastaavan söhköposteihin.

-pete
eepo
Megasquirt aloittelija

Post by eepo »

Jaahas ja mun piti kans laittaa tilaus meneen mutta :?:
Taku_85
Megasquirttaaja

Post by Taku_85 »

joo miun tilaus on menny jo 11.10 ja maksettukkin 21.10 ja ei ole sen koomin kuulunut mitään ja tilauksen arvo lähentelee 800€ ni kyllä tää on vähän mietityttäny ja äsken laitoin tekstiviestillä tilauksen peruutuksen ja nordean tilinumeron sinne että katotaan nytten mitä tapahtuu ja tuleeko niitä rahoja vai ei ja alan olemaan kyllä rikosilmotuksen kannalla tässä vaiheessa...
Höylä
Megajumala

Post by Höylä »

Taku_85 wrote:joo miun tilaus on menny jo 11.10 ja maksettukkin 21.10 ja ei ole sen koomin kuulunut mitään ja tilauksen arvo lähentelee 800€ ni kyllä tää on vähän mietityttäny ja äsken laitoin tekstiviestillä tilauksen peruutuksen ja nordean tilinumeron sinne että katotaan nytten mitä tapahtuu ja tuleeko niitä rahoja vai ei ja alan olemaan kyllä rikosilmotuksen kannalla tässä vaiheessa...
kuinkas tämä nyt sitten menee, jos olet jo maksanut ja nyt ne tavarat on tilattu jenkeistä niillä rahoilla mitä olet maksanut, niin se peruutus on vähän niin ja näin :roll:

eihän tämä nyt kuitenkaan mikään "heti tänne mulle kaikki nyt kauppa" ole, vaan aikaa menee, jos varastosta ei tavaraa heti löydy... ei mulla ainakaan olisi pitää varastossa kiinni 50 000 €:n osia, jos tälläistä pikku kauppaa pitäisin :roll:
JaniM
Megajumala

Post by JaniM »

Ehkä, mut luulis pitävän yhteyttä.

Ja kun verkkokaupassa on kuitenkin 14 päivän palautusoikeus?

Se että miten käytetään tota, niin en ota kantaa. Kukin tavallaan.

Kyllä mua ainakin tuollaset "turhat" ostajat sapettaa ku rojut jää käteen, jos ei ole mitään "perusosaa". Joutavat odottaakin.

No onneks ku tilaa ite isomman kasan kerralla DIY:ltä niin tulee halvemmaksi tai ainakin samaan hintaan vähintään ja tulee roippeet viikossa.
piraxx
Kokenut Megasquirttaaja

Post by piraxx »

Höylä wrote:
Taku_85 wrote:joo miun tilaus on menny jo 11.10 ja maksettukkin 21.10 ja ei ole sen koomin kuulunut mitään ja tilauksen arvo lähentelee 800€ ni kyllä tää on vähän mietityttäny ja äsken laitoin tekstiviestillä tilauksen peruutuksen ja nordean tilinumeron sinne että katotaan nytten mitä tapahtuu ja tuleeko niitä rahoja vai ei ja alan olemaan kyllä rikosilmotuksen kannalla tässä vaiheessa...
kuinkas tämä nyt sitten menee, jos olet jo maksanut ja nyt ne tavarat on tilattu jenkeistä niillä rahoilla mitä olet maksanut, niin se peruutus on vähän niin ja näin :roll:

eihän tämä nyt kuitenkaan mikään "heti tänne mulle kaikki nyt kauppa" ole, vaan aikaa menee, jos varastosta ei tavaraa heti löydy... ei mulla ainakaan olisi pitää varastossa kiinni 50 000 €:n osia, jos tälläistä pikku kauppaa pitäisin :roll:
Vois nyt ees vastata sähköpostiin tai/ja tekstiviesteihin ja soittoihin...
Last edited by piraxx on Tue Nov 16, 2010 14:36, edited 1 time in total.
Taku_85
Megasquirttaaja

Post by Taku_85 »

Höylä wrote:

no tämä nyt on vähän nuinkin tiedän sen mutta tässä on kuitenkin ennemmin kyse periaatteesta kun ei vastata kyselyihin taikka puhelimeen koska olen maksava/maksanu asiakas niin minulla on oikeus saada tietoa minun tilauksesta ja tiedoksi olisi aivan vallan mainiosti riittänyt esimerkiksi että tilaus tehty jenkeistä mutta menee aikaa että sieltä saapuu. kun tässä minulla ei ole kiire nuitten osien suhteen koska tekniikka odottaa vielä uutta koria pihalla... elikkä tässä vaiheessa kun minun kyselyihin ei ole huomioitu millään tavalla olen tehnyt päätöksen peruuttaa tilauksen ja pyytänyt rahoja takaisin...
Taku_85
Megasquirttaaja

Post by Taku_85 »

JaniM wrote:Ehkä, mut luulis pitävän yhteyttä.

Ja kun verkkokaupassa on kuitenkin 14 päivän palautusoikeus?

Se että miten käytetään tota, niin en ota kantaa. Kukin tavallaan.

Kyllä mua ainakin tuollaset "turhat" ostajat sapettaa ku rojut jää käteen, jos ei ole mitään "perusosaa". Joutavat odottaakin.

No onneks ku tilaa ite isomman kasan kerralla DIY:ltä niin tulee halvemmaksi tai ainakin samaan hintaan vähintään ja tulee roippeet viikossa.
saattaa kuulostaa hieman ristiriitaselta mutta mie ymmärrän kyllä sen netinvälityksellä kauppaa tehneenä itsekkin että aina ei kerkeä tai on estynyt vastaamaan mutta siltikkään viive ei ole ollut kuin muutaman päivän ja nyt olen yrittäny yli 2viikon ajan ottaa yhteyttä onnistumatta siinä...
piraxx
Kokenut Megasquirttaaja

Post by piraxx »

Just tuli kimmolta postia... kaikki saavat tilaamansa tavarat, hitautta on mutta siitä kimmo saa kertoa itse....
JaniM
Megajumala

Post by JaniM »

Kyllä minäkin muutamat päivät ymmärrän. Mutta en kuukautta.

Mutta hyvä että asiat selviää, eikä käy niinkuin eräällä taannoin ku kusetti.

Itellä ollut tosiaankin hyvää palvelua tuolta tähän asti.
-zamppa-
Megasquirttaaja

Post by -zamppa- »

Kimmo kyllä on minulle vastannut aina viimeistään seuraavana päivänä. :roll: Omassa ostoskorissani varastossa olevia tuotteita taisi olla tasan yksi kymmenestä. Tuntuu nyt niin paljon olevan romua tilauksessa että eiköhän ne maalimalta Suomeen äkkiä tule.
piraxx
Kokenut Megasquirttaaja

Post by piraxx »

Ensiviikolla tulee kuulema kuorma ja seuraavalla viikolla toinen..

-pete
Mazza
Megasquirttaaja

Post by Mazza »

Mainiota! Harmi, kun kaverin maine käy koetuksella - toivottavasti kaikki tosiaan nyt hoituu. Loistavaa, että meiltä koto-Suomestakin saa tavaraa, ihan suomeksi tilaamalla.
Fiat 127 -74 - Täydellinen uudelleenrakennusproju
Alfa 156 SW - etuvetokäyttiskinneri
Fiat 127 -80 - palovaurioinen ex-harrastepeli
2xMB 280SE - luxusproju+varaosa-auto
kl-korjaus
Megasquirt aloittelija

Post by kl-korjaus »

Nyt ei näytä pääsevän edes nettisivuille! Omaa tilausta ei pääse edes tarkistamaan! Itsekkin odotan tuotteita tältä toimittajalta!
JariN
Megasquirt aloittelija

Post by JariN »

Näyttäis olevan sivuston päivitys käynnissä...
Jos on kysyttävää tilauksesta tms, voit varmasti hoitaa asian sähköpostin välityksellä.

Ite oon tuolta pari kertaa tilannu eikä oo ollu mitään valittamista.
kl-korjaus
Megasquirt aloittelija

Post by kl-korjaus »

Eipä näytä vastaavan edes sähköpostiin!
TimoS
Kokenut Megasquirttaaja

Post by TimoS »

Luulis nyt tännekkin vähän pistävän tiedotetta että älkää hätäilkö , kaikki kunnossa, kun kerta täällä ilmoittelee ja on rekistöröitynyt.
Aina vähän arvelluttanut tommoset @hotmail osoitteet firman sähköpostiosoitteena. Parasta antaa oman tilauksen vähän odotella, kunnes kaveri tule maan pinnalle jos tulee.
Taku_85
Megasquirttaaja

Post by Taku_85 »

tätähän tässä nyt on päiviteltykkin kun ei vastaa sähköpostilla eikä puhelimella ja nytten on kulunut viikon verran aikaa kun ilmotin sähköpostilla sekä tekstiviestillä peruvani tilauksen ja vaativani rahojani takaisin koska ei vastaa millään muotoa kyselyihin ja ei ole kuulunut yhtikäs mitään koko jätkästä ja saatikka rahoja näkyny vaikka annoin vielä nordean tilinumeron... nuo sivut on ollu alhaalla jo torstaista asti ja sillon oli hinnaston päivitys menossa ja piti auveta illan mittaan ja eilen huomasin että oli ilmotus muuttunut sivuston päivitykseksi...
kl-korjaus
Megasquirt aloittelija

Post by kl-korjaus »

Onko monella saatavia kyseiseltä toimittajalta? Pitääkö alkaa johonkin jatko toimenpiteisiin tavaran/ rahojen saantiin?
JasuK
Megasquirttaaja

Post by JasuK »

Kuinka kauan tässä porukka on ollut ilman tavaraa?
piraxx
Kokenut Megasquirttaaja

Post by piraxx »

1.11 maksettu reilu 200 ekee
Post Reply