Joo-o, Huco on helvatan kuuma ja se alulevykin ei kättä kärsi. Minuutin käyttää autoo niin noin kuumaksi vetää. Alkuarvoina starttaus 5.0ms, käynti 3.5ms ja discharge period 0.5ms. Mikähän tuota modulia tulistaa? Spark on inverted ja modulina Huco kopio 0227 100 200. Käyntiinlähtö on hankalaa ja käynnissä satunnaisesti yskähtelee. Virta tulee bensapumpunreleen kautta. Koodi on 026i.
Kokeilin pienempiäkin latauksia ja silti menee ihan muutama sekunti, niin on niin hemmetin kuuma Huco

Mulla on led17 ja led19 sytkinä ja niissä on ylösveto kilosen vastuksen kautta 5 volttiin. Tarviiko tuo ylösvetoja edes?
Mikä tää hi-res dwell oikeen on? Entä wheel decoder routine? Miten ne pitäis olla?
Kilpailussa "osaako 0 227 100 200/204 säätää dwellit itse" tilanne on näemmä osaa-ei osaa 3-2. Siis osaako vaiko ei?!?!
Saamari että ottaa nuppiin kele! Mikään ei voi toimia kerrasta, aina joutuu teuromaan 6 päivää

Hankin autopurkaamolta sitten aidon possin (tai on tulossa vasta postissa) 0 227 100 204. Ja tää tvh:n ja netin mukaan osais dwellit säätää. Mutta minkäs mä laitan sitten megasta fixed 75% vai 50% vai jotakin muuta?
Laitoin 029q:n paikalleen ja starttaus onnistuu ny mukisematta, mutta kuumaks vetää hyyköö. Koitin dwelliks 1.5ms ja ihan sama juttu, vois vaikka paistaa munakkaita huukolla. Pitäskö koko koneen käydä edes enää tuolla latausajalla?!
Edittiä pukkaa, mitäs tää meinaa?
0 227 100 200/204 kytkentä:
http://63.135.101.225/database/mcinvent ... 1_Draw.jpg
Ja vastaavan huukon kytkentä:
http://www.saunalahti.fi/markusco/roina/13_8401.GIF
Tästähän saadaan sellanen käsitys, että input 1 ja coil 1 on erilailla huukossa ja possissa. Jos tuo huukon kuva pitää paikkaansa, niin noi on sitte tullu laitettua väärin, inputtiin ulostulo ja ulostuloon inputti. Tämäköhän sitä kuumittaa? Vai pitäskö jo koko mega olla säpäleinä tuollasen kytkennän takia? Mä en vaan ymmärrä että jos alkuperäisen possin joutuu vaihtaan ja laittaa huukon tilalle, niin tarttis ruveta johtojen järjestyksiäkin muutteleen. Mikähän idea tossakin on...
edit ke 03.05.2006. Ny se kakka käynnistyy älyttömän hankalasti ja jos sen saa käymään, niin 2-3 sekuntia käy ja sitte sammuu. Kai se huuko vaan paskaks meni. Onneks on jo aito possi 204 tulossa. Sais käräyttää senkin

Kysyin possilta sytkistä 200 ja 211 ja vastaus oli:
"Näitä käytetään järjestelmissä (Motronic) joissa ohjainlaite päättää oikean ensiöajan, pääteasteen tehtävänä on kytkeä ja katkoa ensiövirtaa sekä rajoittaa puolan maksimivirta, jos ohjainlaitteen määrittelemä ohjausaika on liian pitkä."
edit nro 3892: Huomasin että jos spark out on inverted, niin puola haukkaa 7 ampeeria heti jos pistää puolalle suoran virran akulta. Taas invert no homma pelaa sillai kuten pitäiskin että virtaa ei kulu kun sytkässä on virta muttei auto käy. Tästä päästään päätelmään että spark out oli väärin, se pitää olla no vaikka se tuli joidenkin ohjeiden mukaan laitettua yes.