Dellorton tuplakaasareiden saatavuus on melko p*rseestä joten on alkanu mieli kääntyä tuoho ruuttaan. Koneen alakerta on vakio (vielä), kantta on puunattu ja portattu, venttiileissä enempi nostoa, paremmat venajouset jotka antaa kiertää enemmä, säädettävä nokkapyörä ja 280 asteen nokat. Sellanen 140-160 hevosta tuosta etuvedosta ois tarkotus nykästä. Realistista? Nyt sit kaivattas sitä perusinfoa mitä tartten ruiskun ohjauksee

Omasta takaa on tuplien imusarja. Eräältä firmalta sais läppärunkoaihiot 40mm läpillä, läppäakseleilla, palautusjousilla, synkkavipuparilla sekä läpänavaus säätöruuvilla. Myös kannet on mahollista saaha jos tuplavaijereita haluis käyttää. Onko noista osista kaikki tarpeellisia? Tuplavaijereita ei ainakaan taida tartteta?
Kaverin kaverilta ois mahollisuus saada I-mega joillain apulaitteilla (en ole niin tarkasti kysyny viel kun voi olla jo myyty). Toiselta kaverilta taas II-mega, hukkakipinä ja edis. Trikkeripyörä ja anturikiki jos hyvä säkä käy. Tosin vakiojakajalla (jolla ajattelin koneen saada pelaamaa) tuosta sytytyksen ohjauksesta ei taida paljoa olla hyötyä koska on kuulemma melko "tunnoton". Mitä muuta vielä tarttee hommata (sähköne bensapumppu, bensakisko?, uusia bensaletkuja jne), millasia antureita, jne?
Saako MS I:seen säädettyä napin taakse kahta eri karttaa joita vois vaihtaa lennosta? Toisen matka-ajoon pienelle kulutukselle ja toisen sit vähä rivakammalle menolle?