M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Moderator: Masi_K
ecuu eskoon
Hei!
täällä taas noviisi..mutta kiehtovalta vaikuttaa..tarttisin ohjausboxin -98 1.8 eskoon..vaihdan nokat jne..löytyiskö sulta? entäs ku mul on sisänen edis nykyses ecus..eli puuttuu se ulkonen EDIS4-moduli..tarvitaanko sitä? Kaikki apu on erittäin tervetullut^^
Kiitos!
täällä taas noviisi..mutta kiehtovalta vaikuttaa..tarttisin ohjausboxin -98 1.8 eskoon..vaihdan nokat jne..löytyiskö sulta? entäs ku mul on sisänen edis nykyses ecus..eli puuttuu se ulkonen EDIS4-moduli..tarvitaanko sitä? Kaikki apu on erittäin tervetullut^^
Kiitos!
tarvii ms2
moi, oon aika aloittelija näitten megojen kanssa mut minkä hintai tollai olis piuhoineen jne. ja sitte löytyiskö sulta sellasta poksia mikä menis suoraan escortti rs turboon -87
Suunnittelen Bmw 525 i -91 6 -kone M50B25 turbottamista!
Moi, olen aika aloittelija näitten megojen kanssa,
mut suunnittelen suora 6 M50B25 turbottamista ja tavoite olis
siinä 500-650 Hp korvilla n. 1 kilon paineilla..
Joten mitä Megaa suosittelet ja mitä sytkä boxia ?? Hinta kaikille hiluille ??
Mitä suosittelet koneesta itsestään vaihtaan kun se on 317500 Km ajettu ??
Aloittelija / Tietämätön
mut suunnittelen suora 6 M50B25 turbottamista ja tavoite olis
siinä 500-650 Hp korvilla n. 1 kilon paineilla..
Joten mitä Megaa suosittelet ja mitä sytkä boxia ?? Hinta kaikille hiluille ??
Mitä suosittelet koneesta itsestään vaihtaan kun se on 317500 Km ajettu ??
Aloittelija / Tietämätön

Bmw E 34 525 i Turbotus projekti M50B25 -91
Ai niin unohdin sanoa että !!
Ai niin unohdin sanoa että mulla on Bmw 525 i -91
siinä joku lastu josta ei tietoa mikä ,
kun en uskaltanut avaa sitä boxia kokonaan auki kun se on ainut kappale..
kiertää yli 7000 Rpm mittarin mukaan.
siinä joku lastu josta ei tietoa mikä ,
kun en uskaltanut avaa sitä boxia kokonaan auki kun se on ainut kappale..
kiertää yli 7000 Rpm mittarin mukaan.

Bmw E 34 525 i Turbotus projekti M50B25 -91
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Täälläkin olisi mega hiukka uusi tuttavuus. Saisinko hintatietoa boxista mikä kävisi chevyn 5.0 tpi (lb9) v8 koneeseen. eli ruiskunohjaus, sytytys yms tarvittavat vermeet. Ahtoja ei tähän moottoriin tule.
-N.O.S-
-N.O.S-
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Vastailtu yv:llä.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Morjesta..
Liityin foorumille ja heti tyhmiä kyselemään. Eli tarkoitus vaihtaa w124 M102 koneen Ke-jetronic ruisku megaan ja aivan noviisina kysynkin että mitä kaikkea tarviin mekaanisesta sähköseen siirtymiseen? Osaatko sanoa?
Ja mihin kaikkeen riittää tämä MS1 V2.2?
Kiitti jos vastailet
Hårdi
Liityin foorumille ja heti tyhmiä kyselemään. Eli tarkoitus vaihtaa w124 M102 koneen Ke-jetronic ruisku megaan ja aivan noviisina kysynkin että mitä kaikkea tarviin mekaanisesta sähköseen siirtymiseen? Osaatko sanoa?
Ja mihin kaikkeen riittää tämä MS1 V2.2?
Kiitti jos vastailet
Hårdi
-
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 1
- Joined: Thu Mar 17, 2011 20:12
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Päivää.j.kangas wrote:Valmiiksi kasattu ja toimivaksi testattu ms1 v2.2. Kasattu diyautotunen sarjasta, edis4 modilla, saa myös muilla sytkä muutoksilla, 1,5 bar mapilla. Boxissa tällä hetkellä extra koodi, voin tarvittaessa laittaa myös hi-res koodin.
Mukaan löytyy myös johtosarjan liitin, ohjelmointikaapeli, kytkentäkaavio ja ohjelmat sisältävä cd.
Hinta 250€ + lähetyskulut
4 bar:in map 35€
Sytkäkivet 10€ kpl
Saatavana myös MS1 V3.0 ja MS2 V3.0 Noin 2-3 vk toimitusaika.
Parhaiten tavoittaa yv:llä tai jaakko.kangas@suomi24.fi
Aluksi sanon sen, että en tiedä "megasta" muuta kuin et se on säädettävä ruisku. Käsittääkseni samantapainen kuin suomalainen Hestec, mutta miksi hinta on yli 1000 euroa halvempi ?
Voisiko joku antaa linkkejä mistä saan tietoa ?
Voisin ostaa tuollaisen Opel Astra 1,6 8v vuosimalli 1995 autoon ?
Mitä hyötyä siitä on vakioruiskuun verrattuna ???

Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
viewforum.php?f=15heikki1982 wrote: Voisiko joku antaa linkkejä mistä saan tietoa ?
viewtopic.php?f=2&t=6887
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Terve
Tarttis opelin (cih) le-jetronic:kiin ruiskun ja sytkän ohjaukseen megan, ahot pyörii about 1.5bar mitä suosittelet itellä ei vielä kovin palio oo tietoa näistä..?
Tarttis opelin (cih) le-jetronic:kiin ruiskun ja sytkän ohjaukseen megan, ahot pyörii about 1.5bar mitä suosittelet itellä ei vielä kovin palio oo tietoa näistä..?
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Vastailtu yv:llä, bokseja edelleen saatavilla.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
no niin eli tarttis megan:n omaan projektiin, tarkoitus olisi turbottaa bmw 535 e34 motronic boksilla? Näissä mega hommissa kun olen vielä noviisi niin apua tarvitaan että mitä kaikkea tarvitaan vielä lisäksi, antureita yms. voin antaa myös lisätietoa omasta projektista yv:llä jotta saadaan asiat etenemään ...
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Kysele tarjouksia.
-
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 11
- Joined: Thu Aug 18, 2011 23:17
- Location: Seinäjoki
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Tervehdys!
Mitäs tuollanen MS2 V3.0 muokattuna ymmärtämään mitsubishin Cas anturia. Turbo Galanttiin tulossa, jossa 4g63 moottori.
Mitäs tuollanen MS2 V3.0 muokattuna ymmärtämään mitsubishin Cas anturia. Turbo Galanttiin tulossa, jossa 4g63 moottori.
Henri
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Vastailtu yv:llä.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Laitoin yv.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Vastailtu yv:llä.
Kysele syystarjouksia.
Kysele syystarjouksia.
Re: M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Edelleen saatavilla.