Löytyisikö keneltäkään, valmiita megasquirt asetuksia 309 1.6 gti:iin, ohjaan bensaa. Oletteko käyttänyt, alkuperäistä bensapumpun relettä?, Toimiiko auton oma kiekkamittari megan asennuksen jälkeen? vai joutuuko kikkailemaan, että saa pelittämään.
309i wrote:Löytyisikö keneltäkään, valmiita megasquirt asetuksia 309 1.6 gti:iin, ohjaan bensaa. Oletteko käyttänyt, alkuperäistä bensapumpun relettä?, Toimiiko auton oma kiekkamittari megan asennuksen jälkeen? vai joutuuko kikkailemaan, että saa pelittämään.
Kenelläkään ei ilmeisesti ole tietoa, tai halua jakaa sitä.
Näemmä joudut itse kokeilemaan selvittämään - taitaa olla sen verran harvinainen auto squirttaajien keskuudessa. Toivottavasti dokumentoit ja raportoit sitten itse tänne esimerkillisesti asennuksesi, niin seuraava patonkiharrastelija pääsee hiukan nopeammin squirttaajien joukkoomme!
309i wrote:Löytyisikö keneltäkään, valmiita megasquirt asetuksia 309 1.6 gti:iin, ohjaan bensaa. Oletteko käyttänyt, alkuperäistä bensapumpun relettä?, Toimiiko auton oma kiekkamittari megan asennuksen jälkeen? vai joutuuko kikkailemaan, että saa pelittämään.
oon 205 1,6 gti laittanut megan mutta laitoin samalla ohjaan sytkää myös. tein kaikki johdotukset uusiksi ja en käyttänyt omaa bensapumpun relettä.
alkuperäisestä kiekkamittaristä en tiiä ku auto tuli jokkiskäyttöön.
Olen lukenut manuaalin monta kertaa, alkaa avautua pikku hiljaa, ajattelin käyttää alkuperäistä p p relettä. Auttaisi jos jollakin olisi valmiita pensa karttoja. olen ajatellut asentaa toistaiseksi sen vanhan järjestelmän rinnalle, koska tarvitsen autoa, sitten kun toimii luotettavasti, poistan vanhan järjestelmän. Kyssäri lisäilma venttiilistä, kuuluuko päästää läpi ilmaa kun virta on päällä?.
Suosittelen että et jätä alkuperäistä bensareletteä, etkä jätä toista ohjausjärjestelmää rinnalle. Niistä on vain ongelmaksi jatkossa. Vianhaku on huomattavasti helpompaa ja järjestelmän saat nopeamminkin toimivaksi ilman tuplasysteemejä.
teg wrote:Suosittelen että et jätä alkuperäistä bensareletteä, etkä jätä toista ohjausjärjestelmää rinnalle. Niistä on vain ongelmaksi jatkossa. Vianhaku on huomattavasti helpompaa ja järjestelmän saat nopeamminkin toimivaksi ilman tuplasysteemejä.
teg wrote:Suosittelen että et jätä alkuperäistä bensareletteä, etkä jätä toista ohjausjärjestelmää rinnalle. Niistä on vain ongelmaksi jatkossa. Vianhaku on huomattavasti helpompaa ja järjestelmän saat nopeamminkin toimivaksi ilman tuplasysteemejä.
Mikä vika alkuperäisen releen käyttämisessä on?.
ei taida olla ihan normaali rele. näin muistelen.
voisinko käyttää päävirta relettä, ja jos otan pois pp-releen niin navat on kait yhdistettävä hyppyjohdoilla.
Alkuperäistä takometrirelettä (relais tachymétrique) ei kannata jättää. Varsinkaan silloin jos/kun, kytket poltto-ainepumpun ohjauksen Megasquirttiin. Pumpun releen ohjaus Megasquirtilla, on suositeltavaa. Megasquirtista voit ottaa käyttöön samat toiminnot, eli poltto-ainepumpun ohjaus/sammutus moottorin sammuttua sekä aseteltavan kierroslukurajoittimen.