Eli TPS kun nousee, niin samalla suuttimet menee kiinni.
Tekniikka 350CID, 42lb/hr suuttimet, pelkkä ruutta megalla.
Megana ms1+v2.2(partco)
En jaksa käsittää mikä tuon tekee, varsinkin kun tuo kulkine toimi vielä kevättalvella. Ajoittain myös korruptoi prossun, bensapumppu toimii kuin vilkkureleen takana ja mega rupeaa näyttämään aivan omiaan. Firmiksen kun tyrkkää uusiks sisään, niin toimii taas näennäisen normaalisti...
Alla linkki logiin ja setuppiin.
http://www.byterapers.com/~tobbana/mega/
-Sami
Kaasupolkimeen koskeminen sulkee suuttimet
Moderator: Masi_K
Kaasupolkimeen koskeminen sulkee suuttimet
Sami Räihä
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)
Oho joo, tuo odd on lipsahtanut, even pitää olla. Ihan on GM:n normipata. :)teg wrote:Ainakin tuossa lokissa aktivoituu ns. 'flood clear' eli kun kaasu painetaan pohjaan cranking tilanteessa, mega ei syötä bensaa ollenkaan vaan antaa mahdollisuuden kuivata hukutettu kone.
EDIT: mistä kasista on muuten kyse kun asetuksissa on laitettu sytytysvälin olevan 'odd' eli ei tasajakoinen.
Tuo flood clear ihmetyttää, ei kai sen pitäisi heti aktivoitua kun kaasuun koskee? No, huomenna lisää ihmettelyä.
-Sami
Sami Räihä
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)
Joo tuota pitää nyt tutkailla, en nimittäin edes painanut pohjaan, vaan hipaisukin sulki suuttimet, eli tps:ssä jotain häikkää, vaikka megatunen tps-kalibrointi antoi arvot välitä 15-220.teg wrote:Tuon sinun lokin mukaan kaasu tallataan pohjaan.
Nostan ainakin tuon flood clearin niin korkealle ettei vahingossakaan toteudu ja sitte debuggaamaan johtosarjaa.
-Sami
Sami Räihä
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)
MB W124 300TET 4Matic Automatic (megaa tyrkkää)