aivan pihalla tästä .. 12-1 nastaisesta ymmärtäisinkin kun tuossa on pätevä esimerkki. Niin, ja miksi 2 nastainen? on valmiiksi tehty hihnapyörään sellainen täysin 360* säädettävä ja koko kasa tasapainotettu. Mikäköhän tossa mulla on toi toinen "triggeripyörä" jossa on vain 1 nasta ? siinä on edellisellä omistajalla ollut Hestec.
moottori on niputettu täysin, ja lähes kaikki megan oheistarvikkeet on jo hommattu, mutta kun sais ton sytkän vaa sälättyä kuntoon.
ja miten kytken lisäsuuttimet megaan? on 4*750 + 4*250 suuttimet.
niin ja konetta käytetään ~2.8bar ahdoilla ja tehoa piisais yli puoltuhatta hevosta..
bmw m10 sytytys 2 nastaisella triggeröinnillä + muuta
Moderator: Masi_K
bmw m10 sytytys 2 nastaisella triggeröinnillä + muuta
e30
+2.8bar suhistelijaprojekti
+2.8bar suhistelijaprojekti
Eli sulla on kaks nastanen triggeripyörä ja pakko saada sillä se mega toimimaan.
Pistä yks puola, käytä sitä virranjakajan kanssa ja uskottele megalle että triggeri tulee virranjakajasta (ms'n'spark). Paremman sais kun laittas sinne useempinastasen triggerin, mutta kyllä se tollakin toimii, edellyttäen että kyseessä on neloskone.
Pistä yks puola, käytä sitä virranjakajan kanssa ja uskottele megalle että triggeri tulee virranjakajasta (ms'n'spark). Paremman sais kun laittas sinne useempinastasen triggerin, mutta kyllä se tollakin toimii, edellyttäen että kyseessä on neloskone.
Lisäsuuttimien kytkennästä
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... #stagedinj
tuolta, jos käytössä MS1 prossu. Bank1:een pienemmät suuttimet jotka ruikkii koko ajan ja bank2:een isommat jotka tulevat mukaan myöhemmin.
Mahdollisesti toinen vaihtoehto olisi dual table
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... ual.htm#dt
jossa suuttimien kytkennät ovat samat mitä yo. mutta bank2:en suuttimia ohjataan kokonaan omalla bensakartalla.
Jos nelisylinterinen kone niin tuolla 2+1 trikkerillä saa suorasytytyksen, joko perinteiseen tapaan tai CDI:nä. Voisi olla kannattavampaa kuin jakaja tuolla tehomäärällä. Jos on useampi sylinterinen niin voisi miettiä uutta trikkeriä.
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... #stagedinj
tuolta, jos käytössä MS1 prossu. Bank1:een pienemmät suuttimet jotka ruikkii koko ajan ja bank2:een isommat jotka tulevat mukaan myöhemmin.
Mahdollisesti toinen vaihtoehto olisi dual table
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... ual.htm#dt
jossa suuttimien kytkennät ovat samat mitä yo. mutta bank2:en suuttimia ohjataan kokonaan omalla bensakartalla.
Jos nelisylinterinen kone niin tuolla 2+1 trikkerillä saa suorasytytyksen, joko perinteiseen tapaan tai CDI:nä. Voisi olla kannattavampaa kuin jakaja tuolla tehomäärällä. Jos on useampi sylinterinen niin voisi miettiä uutta trikkeriä.
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala