Eli ongelma ei ole pelkästään eri starttien väleissa ton IAC toiminta, vaan myös kesken ajon saattaa toiminta "kartalla" muuttua!
Eli kylmänä käynnistys steppi 220 ja tuosta sammuttamatta lämmettyäänn pystyy laskemaan 90 steppiin asti ja käy hyvin tyhjiä. Sitten hetken päästä starttaa niin saman AFR tulee jossain 140-15o tienoilla. Tosin usemman startin jälkeen niin löytää taas paikkansa ihan mistä pitäääkin???
Tähän löytyy ohjeena se konkka sinne stepper piirin 12vdc syötön ja maan väliin(en ole kokeillut) ja ne tejo vastukset mitatttu oli valmiiksi jo 0-ohmiset ei tarvinnut jumpperoida.
Mutta sama ilmiö esiintyy kkyllä ihan ajossakin, joskus menee 5min, joskus 50min...
Kokeillut, stepper moving only, always on, 15 min IAC asetuksilla kaikilla. Mat lämmät kurissa ja asetuksista niiden vaikutus pois(anturi putsrin jälkeen) Ei vaikutusta samat oireet

vaikuttaa koko seos alueeseen, niin paljon pitää ilmaa mun koneessa päästää että käy tyhjiä).
IACkin vaihdettu uuteen, samat oireet kuin vanhallakin. Voikohan itse piirissa olla jotain vikaa kun step paikka ei ole aina sama. Toiminnan kuulee ihan korvallakin kun IACn toimiessa oikealla alueella koneesta tulee liiankin paha imuääni...
Helppi olis kovasti paikallaan...