bensalinjassa syke häiritsee
Moderator: Masi_K
bensalinjassa syke häiritsee
eli ongelmana on bensalinjan syke. syke tuntuu kun kokeilee b-letkua. nykii/pätkii pienillä kierroksilla ja ei saa tasaiseen säädettyä. tyhjäkäyntikin vaeltaa. täys kaasulla ei mene millään rikkaalle. 4000rpm jälkeen näyttää seos 14.7 vaikka on ve-kartassa (100kpa 3500-4000rpm) 20% nostu. pätkiminen loppuu kun laittaa soppaa esim b-paineen nostamalla 3bar--->5bar että mega näyttää 5seosta ja loppuu b-pumpusta tuotto. 8mm putkella on meno ja paluu putket. boschin pumppu 130l/h 3bar. oliskohan vika ihan vaan b-paineen säätimessä kun se on malpassi/FSE? kovasti epäilyttää kun ei saa peruspainetta kestämään kohdallaan. ja sit kun sitä säätää niin se pomppii pykälittäin.
Toyota Corolla DX TE71 -83
-Ruutta paikallaan (Koodina 029y4)
-"garrett 25 disco potato" tulossa pian
säädin on heti suuttimien jälkeen. eihän se voi muuten toimia. äsken vaihdoin alkuperäisen säätimen malpassin tilalle ja tuntuu ainakin pyörivän ihan hienosti. illalla ajella ja todeta että onko malpassi sittenkin rikki. purin malpassin ja kalvot oli menny ruttuun. malpassi välillä alkoi vinkumaankin. 

kylläpä löyty tehot takaisin mitkä oli kateissa
pelaa tosi hyvin vaikka säädöt on perseellään kun ei kerkee yksin ajellessa säätää. siihen loppu seosten vaeltelu. toimii niin kun junan vessa. en tiedä onko jollain parempia kokemuksia mutta minä ainakin viskaan mehtään ton malpassin/FSE mikä lie mut mun mielestä paska mikä paska
yksi vika päivä järjestyksestä pois 

joo malpassia ei tuu enää ikinä minun virityksiin. vuorotellen ruiskutus nytkyttää ajossa. en tiedä miksi mut on 3-4 kertaa pidempi imusarja vakioon nähden niin luulen sen tekevän nykimisen. alternating asetuksella joutuu laittaa paljon enemmän bensaa ja kiihdytys rikastusta ihan älyttömasti.