Tämmöstä tänään. Ongelmahan on se, että ennakkoa ei saa kohdalleen, vaikka kuin yrittäis. ms1 2.2 ja hr10g koodina, hukkakipinällä ja triggerinä on 12-1 pyörä, ja hall-anturi.
Kun trigger angle on 20, tuntuis käyvän parhaiten, mutta aikaisella on vieläkin.
Sitte kun laitat vaikka 21 niin auto pätkii ja sytkä menee ihan päin seiniä.
Eli en saa kiinteää ennakkoa säädettyä oikein, vaan merkki on väärässä paikassa sama minkälaisen trigger anglen laittaa, sillä erotuksella, että auto lakkaa käymästä jos trigger angle on yli 20.
Eikä megatunessa mittari liiku mihinkään, vaikka laitat sytkän menemään kartan mukaan, vaan näyttää tasaisesti 21deg.
Koodi on ajettu uudestaan ja koitettu asetuksia räpläillä, mutta ei tunnu olevan vaikutusta.
Viime kesänä toimi vielä hienosti 4-1 pyörällä, mutta tällä uudella pyörällä ei sytkä tottele säätäjäänsä ollenkaan, vaikka muuten auto käy nätisti.
4- sylinterinen 1900cc moottori siis kyseessä.
Kellään mitään hyviä ideoita?
Sytkä ei tottele.
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 13
- Joined: Tue Mar 24, 2009 19:29
- Location: P-Pohjanmaa
Sytkä ei tottele.
Suzuki gsx-r tic+ms2 ja BMW S38 tic+ms3
-
- Megasquirt aloittelija
- Posts: 13
- Joined: Tue Mar 24, 2009 19:29
- Location: P-Pohjanmaa
Viikonloppuna tuli värkkäiltyä tuon triggeripyörän kanssa ja räpsäisin kuvan tuosta. Eli tuossa anturissa oleva punainen nuoli osoittaa kohdistuksen triggeriin "liimattuun" asteikkoon. Eli tuossa kuvassa asento on yläkuolokohdassa. (puuttuva hammas on about tuolla 100 astetta myötäpäivään ykk:n merkistä, Klo 16.30 nurkilla)
http://img541.imageshack.us/img541/2052 ... ntoykk.jpg
Tuolla on toiminut moitteeta ja tehty ihan noiden ohjeiden mukaan
viewtopic.php?t=2167
http://img541.imageshack.us/img541/2052 ... ntoykk.jpg
Tuolla on toiminut moitteeta ja tehty ihan noiden ohjeiden mukaan
viewtopic.php?t=2167