M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Moderator: Masi_K
M: Megasquirt MS1 V2.2 /MS1 V3.0 /MS2 V3.0
Valmiiksi kasattu ja toimivaksi testattu ms1 v2.2. Kasattu diyautotunen sarjasta, edis4 modilla, saa myös muilla sytkä muutoksilla, 1,5 bar mapilla. Boxissa tällä hetkellä extra koodi, voin tarvittaessa laittaa myös hi-res koodin.
Mukaan löytyy myös johtosarjan liitin, ohjelmointikaapeli, kytkentäkaavio ja ohjelmat sisältävä cd.
Hinta 250€ + lähetyskulut
4 bar:in map 35€
Sytkäkivet 10€ kpl
Saatavana myös MS1 V3.0 ja MS2 V3.0 Noin 2-3 vk toimitusaika.
Parhaiten tavoittaa yv:llä tai jaakko.kangas@suomi24.fi
Mukaan löytyy myös johtosarjan liitin, ohjelmointikaapeli, kytkentäkaavio ja ohjelmat sisältävä cd.
Hinta 250€ + lähetyskulut
4 bar:in map 35€
Sytkäkivet 10€ kpl
Saatavana myös MS1 V3.0 ja MS2 V3.0 Noin 2-3 vk toimitusaika.
Parhaiten tavoittaa yv:llä tai jaakko.kangas@suomi24.fi
Last edited by j.kangas on Fri Mar 04, 2011 15:37, edited 14 times in total.
Moro! Olis tarkoitus pistää mega tollaseen toyota mr2:seen kone siis 4age johon on lisätty ahdin. Ahtoja ajattelin 1,5-2bar käyttää. onko nuo sinun boksit minkäkokosella mapilla? sytytys pitäs saada otettua omalta jakajalta missä 4-sakarapyörä ja anturi mutta en oikein löytany kytkentöjä mistään eli voitko auttaa ja onnistuuko suoraan tolla? oliko siinä boksin mukana johtosarjaa?
Megasquirt toyotan 4AGE moottoriin ohajaamaan ruiskua ja alkuperäistä jakaja sytytystä?
Virranjakajassa on 4 sakarapyörä ja 24piikkinen pyörä, joita lukee ilmeisesti vr-anturit??
Lisäksi tarvitaan imusarjan kuristeläppien magneettiventtiilille ohajus. Kierrosten noustessa yli 4650rpm---> virta magneettiventtiilille ja alipaine avaa imusarjan läpät.
Virranjakajassa on 4 sakarapyörä ja 24piikkinen pyörä, joita lukee ilmeisesti vr-anturit??
Lisäksi tarvitaan imusarjan kuristeläppien magneettiventtiilille ohajus. Kierrosten noustessa yli 4650rpm---> virta magneettiventtiilille ja alipaine avaa imusarjan läpät.
-
- Megasquirttaaja
-
- Megasquirttaaja
BMW M30B34 -> Mega
Elikkäs oon aivan 150% alottelija täs megas. En tiedä oikeastaan mitään siitä. Pitäs saada tuohon koneeseen ruiskun sekä kipinänohjaus, eli Megasquirt+tarvittavat osat?. Mitä osaa mun pitäs ensinnäki hankkia, mulla ei oo johtosarjaa eikä ohjainboksia tuohon koneeseen. Aion myös ahtaa tuon moottorin tässä lähiaikoina. Pystytkö laittaa mulle vaikka sähköpostia, jos kerkeät? Ja jotain hintatietoa tiesti olis mukava kuulla (: