Eli setuppina:
12-1 triggeri kampuran päässä => muokattu 36-1 pyörästä.
Honeywell hall anturi (tämän takia trikkeri muokattu)
MS2 3.0, manualin mukainen wasted spark kytkentä (vb921x2)
relekortti
hukkakipinäpuola
Oireet:
-ennakko pomppii tyhjäkäynnillä
-hieman lisää kierroksia ja pelaa suht hyvin
-lisää kierroksia ja ennakkoa pomppaa 30 astetta lisää

-ennakko vaeltaa kuin olisi sytkäpulssi väärällä reunalla eli "dwell vaellusta"
Triggerin paikka niin että ykk:ssa ensimmäinen hammas anturin kohdalla.
Kokeiltu:
-kahta eri sytkälamppua, ei muutosta (ja ennakko todellakin muuttuu koska kone herää paremmin ennakko pomppaa)
-cherry hall-anturi, ei muutosta
-MS1 prossu, ei muutosta
Triggeripyörää tässä nyt eniten tietty epäilen mutta mikä tuon aiheuttaa että pomppaa lisää ennakkoa? MS1 kokeilussa trig ret a 1 ja trig a 11. Jos hukkaisi ensimmäistää hammasta niin ennakko olisi 20-30 astetta myöhäisellä (eikä toimisi tuolla trig a 11 asetuksella?), mutta kun ei ole ja skoopilla olen tarkistanut (hall-signaalin ja prosulle menevän) että kaikki pulssit näkyy ihan ok ja pulssin reunat on terävät. Eli se ei puoltaisi triggeripyörän viallisuutta.
Ihan kaikkea olen kokeillut ja kaivellut mutta ei vaan tajua.