Ja oikein seuraa alipainetta. Alue vain alkaa 100 ja loppuu 300..
Moderator: Masi_K
bilteman seos kello mikä näyttää päin p...... kaikki mittarit kapeakaista anturin kanssa on vain suuntaa antavia. minunkin mittari näyttää 12:1 vaikka oikeasti on jotain 14:1 tuntumassa. lämpötila korjaimesta en tiedä sen enempää kuin oma bosch 085 ei muuta arvoja tarpeeksi nopeasti muuten tuntuu olevan ihan kohdallaan. vähän aikaa menee ennen kun soes tulee takas säädettyyn arvoon. joo mulla on samoja oireita jännitekorjaimesta. kierroksilta kun höllää niin vetäsee laihalle ja kierrokset pyörii 400-600rpm 5-10 sekunttia ennen kun tasottuu tyhjäkäynnille ja joskus sammuu,varsinkin kylmällä koneella. pitää ilmeisesti säätää vaan reilusti rikkaammalle niin alkaa sutia ja loppuu pätkiminen.Jasen2624 wrote:Kyllä ne 200cc riittää 1.6 itteimevään ku laittaa regfuel arvon vain tarpeeksi isoksi jotta ve kartta on jotenki järkevä. Ite olen säätänyt sillee et ve kartta on tyhjäkäynnillä n.20-30 ja afr n.13-14, sen mukaan regfuelin. Jos välillä käy hyvin niin mite käyttäytyy imulämpökorjain? Entä jännitekorjain? Se jos on liian pienellä ja kieroksien mukaan ku jännite tuppaa laskemaan n.500rpm menee laihalle ja käynti huononee helposti. Sen huomaa laittamalla valot yms. pääle.
Tuo 4k onki pihi verrattuna nuihin isompiin koneisiinMutta sitte syö ku eläin jos antaa ronttosta. Eikä se voima ilman keittoa tule.
Pallo vaan kylkeen
Mikä seosmittari sulla muuten on?
Niin mutta ku sen mapin mukaan ei ole muuta käytössä ku karttojen alueet. Tps mukaan on kiihytysrikastukset.teg wrote:Niinno.. 100 kPa vastaa 1,2 volttia sinun setupissa.
Yleensä paineantureissa 0 kPa vastaa nollaa volttia (tai 0,5V). Eli alue 0-1,2 volttia (joka siis esim 2,5 barin mapilla vastaa aluetta 0-60kPa) on sinun setupissa kartan ulottumattomissa.
1.fin_toy wrote: vielä yksi kysymys
kun saa tyhjäkäynnillä tasaiseen käymään niin noin 30sekunnin jälkeen alkaa yskimään putkessa vaikka seos on sopivaa eikä muutu yksinään?(kuulostaa pyörivän jäykästi) olen yrittäny säätää reqfuel,ve,injektion opening time,injektor staging,injection per engine cycle, mutta vielä vähän niinkun tuloksetta.