Eli, tarinaa ensin että miten nykyhetkeen päästiin:
Kone kävi kahdella pytyllä (1-4), syynä oli oikosulku suuttimien 2-3 johdoissa (bank1), poltti sulakkeenkin siinä. Oikosulku fiksattiin ja sulake vaihdettiin, mutta suuttimet 2-3 eivät enää avautuneet. Tuli tehtyä testipenkkikin suuttimille, mutta kaikista kokeiluista huolimatta eivät avautuneet joten totesin että käämit olivat niistä menneet.
Joten, uudet suuttimet kiinni (tällä kertaa matalaohmiset, 5.5Ohm, testatut ja toimivat) ja testipenkkiin kiinni sen jälkeen kun muutin megasta suuttimien ohjauksen matalaohmisten suuttimien perusarvoille. Ajoin suutintestin läpi ja bensaa tuli läpi (jee). MUTTA mutta, vain bank1:een kytketyt suuttimet avautuivat. ja HUOM. eivät naksuttaneet vaan pysyivät auki koko testin ajan kunnes otin virrat pois.
Tästä pääsemmekin nykytilanteeseen. Virrat kytkettäessä bank1:n suuttimet avautuvat eivätkä sulkeudu lainkaan. Bank2:een kytkettyjä suuttimia taas ei saa avattua lainkaan. Ei edes testimoodissa.
Siis mitä pirua tässä nyt on tapahtunut? Vielä aamulla bank2:n kautta suuttimet toimivat täysin.
Käytössä releboksiin kytketty MS2v3 ja firmis on 2.1.0 Extra joka ajettiin uusiksi sisään ensimmäisten testien jälkeen, kun ei saatu noita bank1:n kytkettyjä suuttimia suljettua. Itte lauta näyttää kyl päällisin puolin ehjältä ettei siinä mikään ole ainakaan isosti räjähtänyt..
Että jos apuja ja neuvoja löytyy, otetaan ne nöyränä vastaan. Kiitos kaunis
