Cherry hall-anturi jota myy veku kauppa: http://www.veku.net/product_info.php?cP ... cts_id=548
Anturi luki aivan nätisti 36-1 triggeriä 7000 rpm asti ja varmaankin menee tuosta ylikin.
Hall anturi Cherry
Moderator: Masi_K
Hall anturi Cherry
Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni 

-
- Megajumala
- Posts: 1390
- Joined: Mon Feb 28, 2005 12:29
- Location: PorVWoo www.AutoTune.fi
- Contact:
Hmm, kun en itse tuota ole tehnyt kävin säädöt ja asetukset laittamassa kuntoon niin en tarkkaa kokoa tiedä. Mutta oliskohan jotain 13-15 cm ja hampaan/kolon leveys ehkä noin 7 mm.
Aion tuollasen hakea omaankin käyttöön ja kokeilla tuossa meidän murheenkryynissä missä mikään anturi ei ole vielä kunnolla pelannut 12-2 rattaalla...
Oli muuten eka kerta kun pääsi oikeasti tekemään säätöjä suoraan eikä tarvinnut isommin korjauttaa tehtyjä sähköjä! Ja eipä siinä sitten mennytkään 1½ enempää käymättömästä säädettyyn.
Aion tuollasen hakea omaankin käyttöön ja kokeilla tuossa meidän murheenkryynissä missä mikään anturi ei ole vielä kunnolla pelannut 12-2 rattaalla...
Oli muuten eka kerta kun pääsi oikeasti tekemään säätöjä suoraan eikä tarvinnut isommin korjauttaa tehtyjä sähköjä! Ja eipä siinä sitten mennytkään 1½ enempää käymättömästä säädettyyn.
Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni 

Korjataan tätä vielä, että "triggeripyörämme ei ole toiminut minkään anturin kanssa"Jankos wrote: Aion tuollasen hakea omaankin käyttöön ja kokeilla tuossa meidän murheenkryynissä missä mikään anturi ei ole vielä kunnolla pelannut 12-2 rattaalla...

Kuinka vahvaa materiaalia tuo triggerisi on? Entäs hampaiden korkeus, pituus ja välin pituus?
Meinaat että triggerissä olisi vikaa, epäilen.teg wrote:Korjataan tätä vielä, että "triggeripyörämme ei ole toiminut minkään anturin kanssa"
Kuinka vahvaa materiaalia tuo triggerisi on? Entäs hampaiden korkeus, pituus ja välin pituus?
8 mm paksusta teräslevystä laserilla, halkaisija 100 mm, kolo/hammas 13 mm. Kolon syvyys 6mm.
Ja oikeastaan eipä tuossa ole kyllä ollut muita kuin noita opelin hall-antureita kiinni ja ne ei tunnu tuossa harvassa hampaassa pelaavan. Eli niitä on ollut useampaa eri valmistajaa ja kaikki toimii suurinpiirtein yhtä huonosti. Painotusreikä jo valmiiksi cadillä niin ei tarvii siitäkään murehtia

Mutta onneksi on aina voitu laittaa takaisin hall-jakaja kokeilujen jälkeen. Eihän tuosta hukkakipinästä muuta etua olisi kuin tasaisempi tyhjäkäynti. Tehoon/vääntöön tuolla ei vaparissa ole mitään merkitystä, vieläkään.
Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni 
