Päivien päivää.
Elikkäs kyselisin että mistä löytyisi joku henkilö joka voisi korvausta vastaan asentaa megan autooni? (Peugeot 406 Turbo -97)
Itse asustelen tampereella, mutta jos asentaja/ystävällinen forumilainen löytyy vaikka vähän kauempaakin, niin voin kyllä sinne ajella.
-Kiitos
Asennusta
Moderator: Masi_K
Joo, ei oikein löydy aikaa tuollaiseen projektiin, sorry vaan. Kevät etenee ja omatkin projektit on pahasti levällään. Eli jos tähän väliin alkaisi korvausta vastaan tekemään asennuksia muille, niin sitten korvauksen pitäisi olla sellaista luokkaa, että kukaan Megasta kiinostunut tuskin olisi halukas sitä maksamaan 
Jos päädyt yrittämään itse, niin voin kyllä heitellä vinkkejä sähköpostilla ja mahdollisesti tulla paikanpäällekin vilkaisemaan jossain välissä.
Auton iästä ja mallista päätellen veikkaisin, että ensimmäinen ja tärkein askel on selvittää ja päättää mitä toimintoja haluaa ohjata Megalla ja mitä mahdollisesti jättää alkuperäisen elektroniikan hoidettavaksi.

Jos päädyt yrittämään itse, niin voin kyllä heitellä vinkkejä sähköpostilla ja mahdollisesti tulla paikanpäällekin vilkaisemaan jossain välissä.
Auton iästä ja mallista päätellen veikkaisin, että ensimmäinen ja tärkein askel on selvittää ja päättää mitä toimintoja haluaa ohjata Megalla ja mitä mahdollisesti jättää alkuperäisen elektroniikan hoidettavaksi.
Arttu
GSX1100 -85
GSX1100 -85