Oisko kellään vinkkiä miten sais Launc controllin asetusarvoksi enemmin kuin 6000rpm? V2.2 ja extra koodi. Tällä hetkellä asetukseen ei voi laittaa isompaa lukua. 5000 rpm toimii ok, mutta jos laittaa tuon 6000 rpm, niin rajoitin jää päälle.
Ja koska joku kysyy kuitenkin, että mihin tarvii noin isoja lähtökierroksia, niin vastaus kuuluu rallicrossissa slicseillä lämpimällä kelillä.
Launch control apuja
Moderator: Masi_K
Re: Launch control apuja
Jos on oikea rajoitin lähellä 6000 rpm voisko se sekoittaa jotenkin toiminnon? Taikka kesken ajoa painelet vahingossa launch nappia jolloinka jää viimeinen rpm luku muistiin? Luulen että saat säädettyä ihan asetuksilla.ak-racing wrote:Oisko kellään vinkkiä miten sais Launc controllin asetusarvoksi enemmin kuin 6000rpm? V2.2 ja extra koodi. Tällä hetkellä asetukseen ei voi laittaa isompaa lukua. 5000 rpm toimii ok, mutta jos laittaa tuon 6000 rpm, niin rajoitin jää päälle.
Ja koska joku kysyy kuitenkin, että mihin tarvii noin isoja lähtökierroksia, niin vastaus kuuluu rallicrossissa slicseillä lämpimällä kelillä.
Kannattaa lukea ajatuksen kanssa.
http://www.msextra.com/doc/ms1extra/MS_ ... tm#launchC
TOYOTA mS 2000 BT SC & No everlasting projects !
Mua kans haluttaisi tietää miten sen saisi isommaksi, jos vielä yhden kerran ladalla kävisi radalla leikkimässä. Siinä nyt oleva turbo kun herää ajossa vasta 6500 ja tuo 6000 lauch kestää heräätellä liki 30sekunttia että paineet lähtee nousemaan.
Tai siis taitaa hard limitin pystyä pistämään suuremmaksi, mutta softlimit sais myös olla hieman suurempi ku 6000
Tai siis taitaa hard limitin pystyä pistämään suuremmaksi, mutta softlimit sais myös olla hieman suurempi ku 6000
5 minuuttia sekoilin koneella ja sain tälläistä aikaan, kokeilkaa joku, jolla on mahdollisuus...
launch 9000 rpm
yllättävän usein tuon kyseisen .ini tiedoston ronkkiminen on tuonut ainakin mulle toivottuja tuloksia, vaikka en ymmärrä yhtään mitään siitä mitä olen tekemässä
kai tuon nyt jokainen saa auki, kun on niitä ilmaisia toimisto ohjelmiakin olemassa
ajattelin että on kätevämpi ohjeistaa tuolla, kuin tänne runoilla...
edit: nuo ohjeet siis megatunen käyttäjille, mutta sama kaava näyttää toimivan myös tunerstudion puolella, siellä vain jouduin etsimään hieman kauemmin oikeaa .ini tiedostoa, että alkoi rajoitin totella...
tunerstudion puolella muutettava tiedosto kulki nimellä "MSExtra format hr_10.ini" ja löytyi omalta koneesta "C:\Documents and Settings\Jyrki\My Documents\TunerStudioProjects\Cossu kansiosta" kun aikansa etsin... näin siis omalla koneella ja hi-res 10d2 koodin kanssa... mutta periaate kai on kaikilla sama
launch 9000 rpm
yllättävän usein tuon kyseisen .ini tiedoston ronkkiminen on tuonut ainakin mulle toivottuja tuloksia, vaikka en ymmärrä yhtään mitään siitä mitä olen tekemässä

kai tuon nyt jokainen saa auki, kun on niitä ilmaisia toimisto ohjelmiakin olemassa

edit: nuo ohjeet siis megatunen käyttäjille, mutta sama kaava näyttää toimivan myös tunerstudion puolella, siellä vain jouduin etsimään hieman kauemmin oikeaa .ini tiedostoa, että alkoi rajoitin totella...
tunerstudion puolella muutettava tiedosto kulki nimellä "MSExtra format hr_10.ini" ja löytyi omalta koneesta "C:\Documents and Settings\Jyrki\My Documents\TunerStudioProjects\Cossu kansiosta" kun aikansa etsin... näin siis omalla koneella ja hi-res 10d2 koodin kanssa... mutta periaate kai on kaikilla sama