minulla on megan boxissa (V2.2) sisässä joku 020i firmware. mitä firmware edes tarkoittaa?
mitä se tarkoitti, että pitää ladata joku zipattu tiedosto jostain? mistä?
entä se ohjelma, mt225b271, joka tuossa kuuluisi olla, mistä saa oikean tiedoston, kun kaikki nuo on Beta-versioita, jotka olen löytänyt.
tarvitseeko muuta kuin tuon mt225b271-ohjelman megasquirttia varten?
kysymyksiä ohjelmiston lataamisesta
Moderator: Masi_K
-
- Megasquirttaaja
Re: kysymyksiä ohjelmiston lataamisesta
mulla on itellä tuo extra coodi juuri eli 020i ja säätöön tarvii juuri tuon megatune 225b271flektivitonen wrote:minulla on megan boxissa (V2.2) sisässä joku 020i firmware. mitä firmware edes tarkoittaa?
mitä se tarkoitti, että pitää ladata joku zipattu tiedosto jostain? mistä?
entä se ohjelma, mt225b271, joka tuossa kuuluisi olla, mistä saa oikean tiedoston, kun kaikki nuo on Beta-versioita, jotka olen löytänyt.
tarvitseeko muuta kuin tuon mt225b271-ohjelman megasquirttia varten?
Bmw E32 750ila
Firmware on se ohjelma jota laite ajaa sisällään. 020i viittaa firmwaren nimeltä msns-extra versioon 0.20i, eli se on vielä kehitysvaiheessa, versiota 1.0 ei ole julkaistu.
Sama juttu tuon yhteensopivan megatunen kohdalla, kaikki extra-fw:n kanssa yhteensopivat Megatunet ovat enemmän tai vähemmän kehitysversioita, yhtään niistä ei ole julistettu ns. valmiiksi. Osa tiedetään kuitenkin riittävän toimiviksi.
Sama juttu tuon yhteensopivan megatunen kohdalla, kaikki extra-fw:n kanssa yhteensopivat Megatunet ovat enemmän tai vähemmän kehitysversioita, yhtään niistä ei ole julistettu ns. valmiiksi. Osa tiedetään kuitenkin riittävän toimiviksi.