C20XE ja triggeri asetukset...

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

Post Reply
apetti
Megasquirt aloittelija
Posts: 4
Joined: Mon Jan 21, 2008 23:16

C20XE ja triggeri asetukset...

Post by apetti »

Kyseessä C20XE ja 2.2 boksi kahdella syttykivellä ja lm-muunnoksella. Tarkotus tehä siihen hukkakipinä sytty käyttäen lukemiseen Opelin omaa triggeri pyörää(60-2 kait ??) ja anturia (vr kait ??). Ulostuloon sit Fordin suorasytty puola. Millaset triggeri ja sytty asetukset boksiin pitäs tehhä ? Ja pystyykö jollain mittaamaan millon triggeripyörässä on hampaaton kohta ? Kun ei nyt vaan oikein avaudu tuo homma vaikka kuin yrittää lukee noita ohjeita. Kaikki avustus oikein tervetullutta
Tai onko joku saanu kyseiseen mottiin survottua alasiivalle 36-1 pyörää ja miten ?
Jankos
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 310
Joined: Sat Mar 12, 2005 17:17
Location: Jokioinen

Post by Jankos »

Tuossakin on 120 astetta EYKK tyhjä kohta. Eli trigger return a 20, trig a 10, trig return b 50 ja trig b 40.
Sitten on trigger angle 60 astetta.
Leikitään kotia ja laitetaan kaasarit kiinni ;)
teg
Megajumala
Posts: 1867
Joined: Mon Mar 28, 2005 21:44
Location: Vaasa

Post by teg »

apetti
Megasquirt aloittelija
Posts: 4
Joined: Mon Jan 21, 2008 23:16

Post by apetti »

Kiitoksia oikein paljon tiedoista. Näillä pääseekin mukavasti eteenpäin. Seuraava ongelma tullenneen Innovaten LC-1 lambdan asetusten kanssa.....
olafu
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 365
Joined: Sat Mar 05, 2005 16:54
Location: Urjala

Post by olafu »

Siellä on valittavissa se LC-1 sinne lambdan kohdalle niissä ini-asetuksissa.
Post Reply