ford probe eli mazda 2.2 turbo
Moderator: Masi_K
ford probe eli mazda 2.2 turbo
Onko kukaan laittanut kyseiseen autoon megaa. Olis tarkoitus laittaa uusi sytkä ja ruisku ohjaus koska alkuperäinen efi Boksi kärähti.
-
- Megajumala
- Posts: 1167
- Joined: Wed Dec 07, 2005 17:41
- Location: Pohjois-Karjala
Ole hyvä.
Kannattaa opetella Lontoon murre. Monta Probea on laitettu megalla tuolla suuressa maailmassa.
Ei näihin ole mitään valmista reseptiä. Jos ei ole halua opiskella niin adios...
Mieki oon opetellu kantapään kautta monta juttua ja ois innostusta kertoa niistä, mutta kun jengi vaatii et pitäs olla kaikki hetivalmiina ja auto käynnissä kun boksi on kiinni niin mieluummin unohan nuo hommat.
Ostakaa hestecci tai tatekki tai muu jos haluutte valmiin. Siihen kuuluu tuotetuki mukaan.
Mega on aina enemmän tai vähemmän projekti.
Kannattaa opetella Lontoon murre. Monta Probea on laitettu megalla tuolla suuressa maailmassa.
Ei näihin ole mitään valmista reseptiä. Jos ei ole halua opiskella niin adios...
Mieki oon opetellu kantapään kautta monta juttua ja ois innostusta kertoa niistä, mutta kun jengi vaatii et pitäs olla kaikki hetivalmiina ja auto käynnissä kun boksi on kiinni niin mieluummin unohan nuo hommat.
Ostakaa hestecci tai tatekki tai muu jos haluutte valmiin. Siihen kuuluu tuotetuki mukaan.
Mega on aina enemmän tai vähemmän projekti.
25v autoja laittaneena tiedän kyllä kuinka auton moottori toimii, ja suhteellisen hyvin perehtynyt tähän megan toimintaan. tallissa on 240z jossa 300zx turbo jossa on mega ja edis6 sytkä +400hp. olisin vain kysynyt et onko suomessa samoja probeja laitettu megalle lähinnä vr- anturin sijoitus ja sitä rataa. tästä ei mitään ihme tehoja haeta lähinnä toimiva kauppa-auto emännälle.
Tais olla vähän liian hyökkäävä kommentti. viimeks kun zetaa rupesin laittamaan niin kyselin täältä apuja niin vastaukset oli suorastaan aika vittumaisia.
Onneks jenkeissä oli kaveri millä oli nissan 300zx jossa on mega ja sama turbo, suuttimet, ja nokat, jotka sillon tilasin saman kaverin kautta crowerilta. sain tosi paljon tietoa ja neuvoja sieltä. Voisihan tästä autosta jonkunlaisen stoorin tänne tehdä, tosin tosta 240z:sta on vielä projekti kuvaus dnsf sivuillekin vielä tekemättä.
Onneks jenkeissä oli kaveri millä oli nissan 300zx jossa on mega ja sama turbo, suuttimet, ja nokat, jotka sillon tilasin saman kaverin kautta crowerilta. sain tosi paljon tietoa ja neuvoja sieltä. Voisihan tästä autosta jonkunlaisen stoorin tänne tehdä, tosin tosta 240z:sta on vielä projekti kuvaus dnsf sivuillekin vielä tekemättä.
hmm.. Sekoitatkohan foorumin johonkin toiseen, koska vastaukset noihin kysymyksiisi olivat kyllä ihan asiallisia ja totta joka sana:
viewtopic.php?p=29611&highlight=#29611
viewtopic.php?p=29611&highlight=#29611
Alunperin se on jakajassa. mutta meinaan sen heivata pois.Ois tossa koko edis4 satsi jota ajattelin käyttää. kattelin vaan et on aika vähän tilaa tuolla
kampiakselin päässä jonne se anturi täytyis laittaa, joten täytyy jotain soveltaa. Ens viikolla saan vasta auton talliin tarkempaan syyniin. jos vaikka kasais ton boksin ensin. mitä muuten on eroa 2.2 ja 3.0 bokseissa, en ole vielä kerenny tutkimaan, tuli vasta eilen ameriikoista.
kampiakselin päässä jonne se anturi täytyis laittaa, joten täytyy jotain soveltaa. Ens viikolla saan vasta auton talliin tarkempaan syyniin. jos vaikka kasais ton boksin ensin. mitä muuten on eroa 2.2 ja 3.0 bokseissa, en ole vielä kerenny tutkimaan, tuli vasta eilen ameriikoista.