Ford 4 syl. Hall jakaja.
Moderator: Masi_K
Ford 4 syl. Hall jakaja.
Onko kellään suoraan tietoa millä sytkäboxilla ko. jakajan sais toimimaan?
Eli tarkoitus ei ole sotkea Megaa tähän mitenkään.
Hakua käyttelin ja MsExtran sivuillakin seikkailin, mutta eipä löytynyt tietoa.
Eli tarkoitus ei ole sotkea Megaa tähän mitenkään.
Hakua käyttelin ja MsExtran sivuillakin seikkailin, mutta eipä löytynyt tietoa.
Ford Focus 1.6 -99
Ford Sierra 2.0 -89
Ford Sierra 2.0 Turbo -83
Ford Sierra 2.0 -89
Jos OHC koneesta on kyse, niin boschin 139:llä. Eri juttu että onko siinä mitään järkeä, koska ainakaan siinä kaasariboksin jakajassa ei ole ennakonsäädintä ollenkaan. toisinsanoen, kipinä tulee ja kone käy, mutta ennakko on se, mihin se on asetettu jakajaa kääntämällä, ei muutu miksikään kierrosten mukana. Toinen murhe on se, että osuuko kipinä jakajan kannen tappeihin vai meneekö tappien väliin, kun se jakaja on alunperin tarkotettu käytettäväks tietokoneohjatun ennakon kanssa.
Juu, niin taitaa olla..
Kävin hakemassa molemmat jakajat tallille eikä niissä ollu keskipakosäätöä, joten ne saa unohtaa..
En sitten tiedä miten esim. 900 Saabin boxi toimii tuo jakajan kanssa, mutta Saabin jakajassa taitaa olla sekä alipaine että keskipakosäätö.
Kävin hakemassa molemmat jakajat tallille eikä niissä ollu keskipakosäätöä, joten ne saa unohtaa..
En sitten tiedä miten esim. 900 Saabin boxi toimii tuo jakajan kanssa, mutta Saabin jakajassa taitaa olla sekä alipaine että keskipakosäätö.
Ford Focus 1.6 -99
Ford Sierra 2.0 -89
Ford Sierra 2.0 -89
Jees, mä laitan ton kärellisen jakajan kun sellanen sattuu myös löytymään..
Onko muuten Turbo Saabin yli/alipaine kello sellainen että siihen tulee vain yksi letku ja kellossa on kaksi jousta kalvon molemmin puolin?
Joskus olen nähnyt esim. Audissa alipainekellon johon tulee kalvon molemmille puolille letkuliitäntä, mitä siinä on ajettu takaa?
Onko muuten Turbo Saabin yli/alipaine kello sellainen että siihen tulee vain yksi letku ja kellossa on kaksi jousta kalvon molemmin puolin?
Joskus olen nähnyt esim. Audissa alipainekellon johon tulee kalvon molemmille puolille letkuliitäntä, mitä siinä on ajettu takaa?
Ford Focus 1.6 -99
Ford Sierra 2.0 -89
Ford Sierra 2.0 -89