Gorak_ wrote:Höylä wrote:aloitetaan vastailu, niin muutkin herää...
helpoin tapa on tietysti antaa auton omat sytkävehkeiden hoitaa se niiden tehtävä ja korvata ke-jet megalla, niin ei ole säätämistäkään aluksi niin paljoa... tarvittaessa saat sitten rakennettua megan kyllä hoitamaan tuon sytytyksenkin, sen toteuttamiseen on sitten montakin eri tapaa...
kävi kanssa mielessä että jättäisi vakio sytkän. Jossain vaiheessa voisi senki hoitaa megan kautta, pitää vaa miettiä fiksu toteutus. Teillä on varmaan joku hyvä tapa mielessä.
Kun ottaa huomioon mitä tohon maksaa sytkän kulutus osat niin ei varmaan tule paljon enempää maksaa tuon sytkän uusiminen kokonaan.
virranjakajan kansi 190e
pyörijä 70
sytytysjohdot 180e
Asiasta kolmanteen Mitä tuumitte riittääkö tuohon 270cc suuttimet? tuossa mosassa on vakiona se 231hp.
270 cc/min tuottavat suuttimet riittää mainiosti tuolle koneelle, jos ei ole tarkoitus ahtaa... 6 sylinterissä kun asian voi laskea karkeasti sanottuna niin, että suuttimien tuotto riittää niin monelle hevosvoimalle, mitä 1 suutin pystyy ruokkimaan konetta... eli sun tapauksessa ne riittäis karkeasti laskettuna n. 270 hepalle...
jos päätät toteuttaa tuon projektin niin, että aluksi käytät vakio sytkää ja kun/jos siihen pitäis alkaa osia uusimaan, niin sitten kylmästi heivaa koko vakio sytkän pellolle ja rakentaa halvemmista palikoista kokonaan sen sytkäpuolen uusiksi ja jättää sen megan harteille, niin minä ainakin tekisin
pari kappaletta hukkakipinä puolaa, sytkäkivet/boksi, tulpanjohdot, hall anturi + triggeri pyörä taitaa irrota jo tuolla mersun jakajan kannen hinnalla, kun löytää sopivan paikan mistä hankkii osat
terv. "napa" sieltä mersufoorumin puolelta
