Millä asetuksilla wasted sparkki 4-1 hampailla?

Sytysennakon ohjaaminen Megasquirtilla

Moderator: Masi_K

Post Reply
passi
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 126
Joined: Sat Mar 19, 2005 19:12

Millä asetuksilla wasted sparkki 4-1 hampailla?

Post by passi »

Moro.

Mitäs noihin megan asetuksiin pitäs laittaa jos 4-pyttyseen laittasin wasted sparkin? Eli siellä Wheel-decoder sivulla pitäs laittaa niitä hampaita, voiko saman hampaan laittaa return triggeriksikin?

Base Teeth:iksi varmaan tulee 4 tässä 4-1 kokoonpanossA?

Puuttuvan hampaan jälkeen tuleva hammas varmaankin osoittaa 1:s pyttyyn pakosti?

Sytkäkasetista tulee 4 piuhaa joita maadottamalla aina kunkin pytyn puola antaa kipinää. Enkös voi laittaa 1&3 ja 2&4 pyttyjen piuhat yhteen, jolloin wasted sparkkina siis toimisi..?


Ei oo vielä setuppi valmiina niin etukäteen pitää tiedustella mahdolliset sudenkuopat.

T. Pasi S.
passi
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 126
Joined: Sat Mar 19, 2005 19:12

Post by passi »

Eikö täällä kukaan tiedä noita wheel-decoderin asetuksia?

T. Pasi
MikZ
Megasquirttaaja
Posts: 40
Joined: Sun Jun 26, 2005 0:06
Location: Lahti

Post by MikZ »

Base teeth 4. -1 siihen yhteen. Trig pos A = 1 ja Trig pos B = 3, loput nollia.

Tohon en osaa kyllä sanoo mitään että voiko niitä kytkeä yhteen... :(
passi
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 126
Joined: Sat Mar 19, 2005 19:12

Post by passi »

Ok kiitoksia tiedosta.

Wasted sparkkihan nimenomaan antaa turhan kipinän pyttyyn pakokaasujen ulostyöntö vaiheessa. Siksipä olisin kimppaan laittamassa 1&3 ja 2&4 pyttyjen laukaisupiuhoja. :)



T. Pasi
Turbiini
Megajumala
Posts: 508
Joined: Sun May 01, 2005 22:26
Location: Alavus

Post by Turbiini »

passi wrote:Siksipä olisin kimppaan laittamassa 1&3 ja 2&4 pyttyjen laukaisupiuhoja. :)
T. Pasi
bokseri? syttyjärjestys ilmeisesti 1432
passi
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 126
Joined: Sat Mar 19, 2005 19:12

Post by passi »

Eiku ihan Saabin 4-pyttynen turbokone.

Vai olenko mä nyt käsittänyt jotain ihan väärin ton toiminnasta? :) 1&3 pytyt ainakin ovat samaan aikaan ylhäällä kun pyörittää sitä.


T. Pasi
PE-LE
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 151
Joined: Sat Mar 26, 2005 11:59
Location: Lahti

Post by PE-LE »

passi wrote:Eiku ihan Saabin 4-pyttynen turbokone.

Vai olenko mä nyt käsittänyt jotain ihan väärin ton toiminnasta? :) 1&3 pytyt ainakin ovat samaan aikaan ylhäällä kun pyörittää sitä.


T. Pasi
yleensä perinteisessä 4syl koneessa pareina on 1 ja 4 ,,sekä 2 ja 3
passi
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 126
Joined: Sat Mar 19, 2005 19:12

Post by passi »

Joo kyl mä nyt muistin väärin. Hyvä että ojensitte! Ois voinut olla vähän ihmettelemistä kun joskus sitten yrittää sitä wasteddia laittaa kasaan. :)

T. PAsi
KariM
Megailija
Posts: 532
Joined: Sat Feb 26, 2005 10:01

Post by KariM »

Onko 4-1 -wheeldecoderin kanssa kokeiltu next-cyl -moodi toimivaksi? Kehnon kylmäkäynnistyvyyden vuoksi en aio enää palata time basediin, eikä 4-1-pyörällä voi trigger returniakaan käyttää.

E: JSM vastasi msefillä että on kokeiltu eikä toimi. Sangen harmillista.
passi
Kokenut Megasquirttaaja
Posts: 126
Joined: Sat Mar 19, 2005 19:12

Post by passi »

KariM wrote:Onko 4-1 -wheeldecoderin kanssa kokeiltu next-cyl -moodi toimivaksi? Kehnon kylmäkäynnistyvyyden vuoksi en aio enää palata time basediin, eikä 4-1-pyörällä voi trigger returniakaan käyttää.

E: JSM vastasi msefillä että on kokeiltu eikä toimi. Sangen harmillista.
Moron.

4-1 siis ei toimi? Jotain updeitteja tullu taas ton wheel decoodauksen dynaamisuuteen. Tiedä sit jos seuraavassa beetassa.. :)

Nyt on hallista triggeri ja time baseddi toimii mainiosti.


T. Pasi
KariM
Megailija
Posts: 532
Joined: Sat Feb 26, 2005 10:01

Post by KariM »

Kysymisen hetkellä 4-1 toimi ainoastaan time basedina, mutta ei trigger returnilla tai next-cyl:nä. Nyt voi olla jo toisin, johan tässä on kaksi viikkoa kulunut...
Post Reply