Ongelman nimi on seuraava: Boksin (v. 2.2) kun laitan kiinni stimuun, niin kaikki pelaa megatunessa täysin ok kunhan tuo D9 on vedetty oikoseen. (jos ei, niin resetoi parinkymmenen sekan välein). Mittarit siis näyttää jotakuinkin järkeviä lukemia ja lukemat muuttuu kun stimun namiskuukkeleita kääntelee.
Mini-terminal sen sijaan ei näytä mitään. antaa vaan kirjoitella ruutuun, mutta mitään ei tapahdu.
Jos käytän hyperterminalia, siellä ei näytössä tapahdu yhtään mitään kirjoittaa tai ei.
Kun laitan boksin autoon kiinni alkaa bensapumpun rele rallattamaan on/off sykliä. Ilmeisesti minulla on joku asetushäiriö, mutta ei saa lisätietoja kun miniterminal eikä hyper sano mitään kun resetoi (käyttää virtoja pois).
Miten saisi jonkinlaisen palautteen MS:ltä missä on vika?
Mielestäni HYPERin asetukset ok ja megatunekin muuten pelaa paitsi mini-terminal. Pitääkö jossain laittaa jotain päälle että m-t pelaisi vai mikä tässä mättää?
Megatune toimii, Miniterminal ei eikä hyperterminal
Moderator: Masi_K
Re: Megatune toimii, Miniterminal ei eikä hyperterminal
Tarkista ettei samalle outputille ole määritelty kahta eri toimintoa.rangemies wrote:
Kun laitan boksin autoon kiinni alkaa bensapumpun rele rallattamaan on/off sykliä. Ilmeisesti minulla on joku asetushäiriö, mutta ei saa lisätietoja kun miniterminal eikä hyper sano mitään kun resetoi (käyttää virtoja pois).
Re: Megatune toimii, Miniterminal ei eikä hyperterminal
Juu, kovasti olen yrittänyt tuota tsekkailla. Pitää vielä jälleen kerran käydä nuo läpi.teg wrote:Tarkista ettei samalle outputille ole määritelty kahta eri toimintoa.rangemies wrote:
Mielenkiintoinen yksityiskohta: Laitoin bensapumpun vahingossa pääreleen taakse suoraan, jonka ei sinänsä pitäisi olla ongelma ja kone on orkkis eculla käynytkin tuolla kytkennällä, mutta kun bp oli kiinni pääreleessä, niin rele oikein soi, mutta kun laittoi bp:n oman releensä taakse niin sointi pieneni pelkäksi naksutukseksi. Edelleen, kun bp kiinni pääreleessä ja se käy, niin kaikki on MS:n mielestä ok (=ei naksuta) mutta heti kun bp saavuttaa tavoitepaineet ja menee pois päältä, niin jo alkaa taas rele soida.